olej "wysysany" przez intercooler

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

olej "wysysany" przez intercooler

Post autor: czyzaczek » pn lut 16, 2009 18:56

Witam....

Mam i ja problema :)

Wykapuje mi olej przez intercooler. Rozebrałem nadkole i obejrzałem intercooler zgodnie z tematami znalezionymi na forum i podpowiedziami od kolegi Sztomela :pub: . Połączenia wyglądają ok, ale cały intercooler jest mokry od oleju. Odmę sprawdziłem i jest przy niej sucho... A wczoraj jak zrobiłem 550 km to zniknęło mi ok 3 mm na miarce oleju :/

Więc teraz moje pytanie, czy ktoś może polecić kogoś w Wawie kto zajmie się doprowadzeniem mojego AXR do używalności???
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 23:02 przez czyzaczek, łącznie zmieniany 2 razy.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 16, 2009 20:07

To raczej przez turbo....



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn lut 16, 2009 21:04

Bongo, właśnie już się domyślam, że turbo, teraz potrzebuję kogoś w Wawie kto by się tym zajął.... :pub:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn lut 16, 2009 21:37

Turbo padło, albo poprostu intercooler jest nieszczelny, raz rozwaliłem sobie go na kamieniu pękł na łączeniach - szczelina była niewielka, samochód jakoś nie stracił mocy jednak spadek ciśnienia był na tyle znaczący że po troszku wysysało olej z turbiny (to normalne że jak za turbiną pojawi się nieszczelność zaczyna cieć)



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn lut 16, 2009 22:49

kwietek pisze:Turbo padło, albo poprostu intercooler jest nieszczelny, raz rozwaliłem sobie go na kamieniu pękł na łączeniach - szczelina była niewielka, samochód jakoś nie stracił mocy jednak spadek ciśnienia był na tyle znaczący że po troszku wysysało olej z turbiny (to normalne że jak za turbiną pojawi się nieszczelność zaczyna cieć)
bez sensu, jak jest ic nieszczelny to tracisz doladowanie, moc spada i mozesz dymic na czarno. ale nie wysysa oleju z turbo bo niby co go ma wysysac? :kac: jak turbina puszcza to nadaje sie do regeneracji i tyle. w ic moze byc ddelikatny olejowy nalot. a jak masz w nim duzo oleju to na laczeniach moze go wycisnac



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn lut 16, 2009 22:56

U mnie takie własnie objawy wystąpiły, jeszcze raz pisz że nie odczułem specjalnie spadku mocy, ani kopcenia nic, a olej wyciekał przez ic - myślałem że to turbo niepotrzebnie wydałem 700zł za regenerację - nadal ciekło, potem się dowiedziałem że właśnie ta nieszczelność może być przyczyną ubytku oleju. Wyczyściłem węże, wymieniłem ic i do tej pory żadnych wycieków nawet jak rozkręce rury jest suchutko.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn lut 16, 2009 23:06

moze dalej lecial bo nikt nie pofatygowal sie z niego wylac oleju :) ja nie neguje na sile tego co piszesz, ale jesli masz nieszczelny ic badz rury, laczenia, cokolwiek to po prostu turbo pompuje sobie w drzewka. chyba ze styl jazdy nie pozwlaa tego odczuc. pozdr



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn lut 16, 2009 23:16

Jak turbo jest w naprawie masz kilka dni i by ich nie marnowac to pierwsze co robisz to czyszczenie wszystkiego z tego syfu :P zgadza się może mój styl jazdy nie pozwolił mi odczuć że doładowanie idzie w las, a właśne co do dymu na czarno wydaje mi się nie dymił bo jak było mało ciśnienia LDA nie zwiękrzało dawki paliwa :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości