AFN Zmiana roztawu śrub

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

COD TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 24, 2009 11:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

AFN Zmiana roztawu śrub

Post autor: COD TDI » pn lut 16, 2009 11:53

Witam
Mam pytanie jakie części będą mi potrzebne zeby zmienić w moim Mk3(GT TDI AFN) rozstaw śrub z 4x100na5x100??
Może się mylę ale wydaje mi się ze wystarczy zmienić przód -piasty i tarze a tył same tarcze
jeśli nie to będe wdzięczny za dokładne info.Albo jeśli to ktoś wcześniej opisywał to prosze o link do strony.
Pozdro



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 16, 2009 11:55

COD TDI, przecież ty powinieneś mieć 5x100
AFN był od 96 roku jeśli sie nie myle a wtedy było 5x100 chyba nie ??



Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » pn lut 16, 2009 12:02

To_mas, nie konniecznie, rozstaw na 5 srub mialy wersje GTI oraz VR6, nie koniecznie golfy z motorem AFN...


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn lut 16, 2009 12:06

To_mas pisze:AFN był od 96 roku jeśli sie nie myle a wtedy było 5x100 chyba nie ??
Nie

5x100 z hamulcem 288mm bylo z AFNem tylko w GTI TDI - XX Jahre
W innych wersjach bylo 4x100 na hamulcu 256mm



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 16, 2009 14:12

dzięki :) dobrze wiedzieć :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lut 16, 2009 14:23

SToRM pisze:5x100 z hamulcem 288mm bylo z AFNem tylko w GTI TDI - XX Jahre
Te hamulce w GTI TDI AFN to 280mm.288 to już vr6,zaciski ATE.280 to Lucasy.
Wystarczy zmienić piasty,jeżeli chcesz pozostać przy seryjnych 256,bo jak chcesz zmienić na 280,to musisz zmienić zaciski i jarzma.
Ja też przymierzam się do swapa zawieszenia od GTI i w tym celu zakupiłem kompletne zawieszenie.
Zwrotnice z piastami zaciski,jarzma,wahacze,drążek reakcyjny.Wszystko od GTI.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn lut 16, 2009 15:29

sagon pisze:Te hamulce w GTI TDI AFN to 280mm
ciekawe - bo ja tam widze jednak 288



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn lut 16, 2009 15:40

i zacisk do 280mm to Girling 54.....przynajmniej u mnie.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lut 16, 2009 16:01

MZiobro pisze:i zacisk do 280mm to Girling 54.....przynajmniej u mnie.
I Lucas 54 też,bynajmniej u mnie.

SToRM,skoro takie tam widzisz,to pewnikiem takowe tam siedzą. :prayer:


AFN 165,5@380,8

COD TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 24, 2009 11:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: COD TDI » śr lut 25, 2009 18:47

do zamknięcia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości