Passat [1.9 tdi 130km] maslo maslane jak na zdjeciu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt lut 03, 2009 23:26

leo... pisze:wszyscy sugerują ze to woda ... a może to jest paliwo wymieszane z olejem ...
sprawdzaliście pompę tandemową ??
nie obraź się ale głupot nie gadaj coś takiego oznacza tylko jedno.

[ Dodano: 03 Lut 2009 22:28 ]
lolos79 pisze:Nie zwróciłem uwagi na to jak sie zachowuje przy gaszeniu. Cholera dopiero co ponad 3000 zł w niego włożyłem a tu znowu coś nie tak. Czy to co mechanik zrobił a raczej czego nie zrobił mogło spowodować to uszkodzenie? Jak działa ten zawór
Co było przy nim robione jest możliwość że mechanik głowicę przykręcił na pałę bez klucza dynamometrycznego?



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » śr lut 04, 2009 00:12

Gdyby nie problem z hamulcami i powiązanie z serwem, to stwierdził że to sabotaż mechesa.

taki budyń w silniku robi się jak do oleju dodasz chyba z pół litra wody.

nie wiem czy przez serwo zaciągnąłby wode, bo jak się ona w nim znalazła. I to jeszcze w takiej ilości...



lolos79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, UK

Post autor: lolos79 » śr lut 04, 2009 00:47

głowica nie ściagana jedynie turbina wymieniona olej plyn hamulcowy filtry klocki



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » śr lut 04, 2009 02:14

lolos79 pisze: Dało mu to do myślenia i stwierdził że możliwe jest także że woda dostała się przez przewód wychodzący z serwa idący do silnika, co wyjaśniało by brak zanikania płynu chłodniczego. gdy powiedziałem że tuneliki odpływowe się zatkały i woda uzbierała się do akumulatora oraz że miałem problem z hamulcami
A więc Panowie czy może to być prawdą?
Tak, czysto teoretycznie moze się coś takiego zdarzyć. Jeźeli wody uzbieralo sie na tyle że serwo bylo zalane wodą to jest to bardzo prawdopodobne.
Pompa tandemowa wytwarza podciśnienie dla serwa i innych. Wyssane powietrze trafia do glowicy. Wysysając powietrze może zassać też wode czy plyn hamulcowy (mialem dawno temu taki przypadek że uszkodzona pompa hamulcowa puszczala plyn do serwa). Musisz ustalić czy faktycznie woda jest w serwie. Jeźeli jest tam choć nie duzy ślad wody to serwo do kibla. Sprawdź też przewód podciśnieniowy pomiedzy pompą a serwem.

Powodzenia.
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 02:28 przez Bajer, łącznie zmieniany 4 razy.



lolos79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, UK

nowe zdjecia

Post autor: lolos79 » czw lut 05, 2009 21:34

Coś nowego zrobiłem sprytne urządzenie do odsysania wyciągnąłem rurkę odessałem około szklanki wody z serwa nie wiem co teraz mogę zrobić poradźcie proszę?
Pzdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 05, 2009 21:45

masz wode w serwie, bo masz powodz na podszybiu!!! wyjmij aku i przeczysc odplywy, bo w koncu utopisz sie w kabinie. :helm:

czesta przypadlosc b5


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

lolos79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, UK

Post autor: lolos79 » czw lut 05, 2009 22:05

odpływy oczyszczone tym to ja sie już nie martwię.

[ Dodano: 06 Lut 2009 20:54 ]
Wlałem nowy olej, wyssałem wodę z serwa, jeździ spoko. Za jakiś tydzień dwa rozbiorę serwo i zobaczę co tam w środku słychać. Ktoś wyżej napisał że jak wodę znajdę w serwie to do kibla. może się jednak odratuje? Teraz zaczyna mnie martwić olej zciekający z łączeń rury idącej z intercoolera, turbo wymienione miesiąc temu czy możliwe że padło?
Pzdr

[ Dodano: 07 Lut 2009 19:09 ]
Zrobiłem 30 km w silniku znowu zaczyna się pojawiać ale tym razem biała warstwa (prawdopodobnie jak narazie). Ty razem wygląda że gęsto jest tylko na górze. Nie wiem co zrobiłem źle, o czymś zapomniałem, zostały jakieś resztki w przewodach może nie wyczyściło dobrze silnika?
Może ktoś napisać co mogę w takiej sytuacji zrobić?



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz lut 08, 2009 14:45

lolos79 pisze:Teraz zaczyna mnie martwić olej zciekający z łączeń rury idącej z intercoolera, turbo wymienione miesiąc temu czy możliwe że padło?
Turbo bylo smarowane tym syfem, więc mozliwe że uszkodzilo lozyskowania w turbinie.
lolos79 pisze:Zrobiłem 30 km w silniku znowu zaczyna się pojawiać ale tym razem biała warstwa (prawdopodobnie jak narazie). Ty razem wygląda że gęsto jest tylko na górze.
W silniku jest jeszcze duzo wody która pod wplywam temperatury paruje i osadza się w górnych częściach silnika. Teraz pozostaje Ci często kontrolować stan i jakość oleju oraz co jakiś czas zdjąć dekiel i usunąć "majonez". Co do serwa to jeźeli dziala bez zarzutu to mozna by sie pokusić nie ruszanie. Ale jeśli serwo padnie podczas jazdy to bedziesz mial problem z hamulcami (bedą wymagaly użycia dużej sily aby się zatrzymać) co może sie przyczynić do jakiejś tragedii. Więc to Twoja decyzja.


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

lolos79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, UK

nowe zdjecia

Post autor: lolos79 » sob lut 14, 2009 23:42

Zdjąłem górną pokrywę i wyczyściłem z masełka. ZA tydzień zrobię to samo. Wydaje mi się że jest poprawa mam nadzieję że bedzie dobrze.
Pzdr

[ Dodano: 21 Lut 2009 21:55 ]
I zaczyna sie coś złego.
1. Po jakiejś godznie jazdy przy dość ostrych hamowaniach hamulec przestał działać (może nie kompletnie ale wystarczająco żeby zaskoczyć). Dojechałem na miejsce zgasiłem, zrobiłem zakupy (1h), odpaliłem wszystko ok zero problemów - troche to dziwne - jednak chyba muszę to serwo rozebrać.
2. Mam wyciek oleju przez zawór jak na zdjęciu.
wyciek dosyć obfity jak sądze bo aż chlapie na silnik. Mechanik powiedział żę jeżeli olej jest w dolocie (gruba rura) to nie problem bo diesel tak ma.
3. Na górze silnika wychodzi rura cienka (20 mm) wchodząca do grubej rury wychodzącej z turbinki, mówią że to rurka która daje silnikowi oddychać.N ie wiem czy to naturalne ale moją od silnika przedostaje się olej. Czy tak ma być?
Mam nadzieję że zrozumiale wyjaśniłem.:)
Pzdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości