Czujnik temp. silnika - opis instalacji?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik temp. silnika - opis instalacji?
Potrzebuje inf. odnosnie czujnika temp. silnika do Glfa IV TDI. Do kostki ida 4 przewody- fioletowy, niebieski, i itd chodzi mi o to czy ktos wie jaki kolor przewodu idzie do ECU a jaki do wskaźnika na zegarach. Dzieki za pomoc
czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).
Dzięki jak co to morzesz tu wrzucic oryginał w języku niemieckim?Sztomel pisze:czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).
Dzieki
nie pomyślałem ze tez to mam
poza tym szukam kabelka który idziez inf od czujnika do ECU o temp. silnika. Teraz czy wyjscie z czujnika to nr 1
czy 3 ja stawiam na 3 wg tego zdjęcia.



Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 14:47 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Obiecałem koledze ze zrobie mu autko, ale klapa, wtyski dobre, sprezanie ok, rozrzad kąt wtrysku wzorcowy, brak powietrza w paliwie, rozrusznik i aku dobry, pompa zregenerowana i dalej to samo, dawka podciagnieta- ponizej 5st pali od strzała, od 5-20st kreci 4sekundy, powyzej 20st pali od strzała. ZAmontuje mu moduł bo nie mam juz sił który działa przez 12 sek od przekrecenia stacyjki na 12 sek zmienia rezystencje czujnika o 20st w dół wiec swiece grzeja od 20st,powyzej 20st juz nie juz nie, po12 sek wraca do normy fabrycznej.- Chyba ze Damcio151 masz inny pomysł.damcio151 pisze:PinkFloyd, a Ty co kombinujeszdalej źle na cieplym odpala
Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 23:54 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości