Czujnik temp. silnika - opis instalacji?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Czujnik temp. silnika - opis instalacji?

Post autor: PinkFloyd » wt sty 27, 2009 14:16

Potrzebuje inf. odnosnie czujnika temp. silnika do Glfa IV TDI. Do kostki ida 4 przewody- fioletowy, niebieski, i itd chodzi mi o to czy ktos wie jaki kolor przewodu idzie do ECU a jaki do wskaźnika na zegarach. Dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 27, 2009 14:36

czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 27, 2009 14:39

Sztomel pisze:czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).
Dzięki jak co to morzesz tu wrzucic oryginał w języku niemieckim?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 27, 2009 14:42

Obrazek

[ Dodano: 27 Sty 2009 13:44 ]
dysponuję tylko schematem z kasiążki Dietera Korpa - jakość PDF nie jest zadowalająca jak widać na skanie


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 27, 2009 14:46

Dzieki :pub: nie pomyślałem ze tez to mam :grin: poza tym szukam kabelka który idziez inf od czujnika do ECU o temp. silnika. Teraz czy wyjscie z czujnika to nr 1 :grin: czy 3 ja stawiam na 3 wg tego zdjęcia.
Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 14:47 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 27, 2009 14:52

PinkFloyd, a Ty co kombinujesz :chytry: dalej źle na cieplym odpala :chytry:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 27, 2009 14:53

damcio151 wie który to kabelek idzie do ECU bo kiedyś wklejał rozpiskę pinów G62 ale ja też sobie przypominam, że sygnał idzie z 3 pinu.


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 27, 2009 23:53

damcio151 pisze:PinkFloyd, a Ty co kombinujesz :chytry: dalej źle na cieplym odpala :chytry:
Obiecałem koledze ze zrobie mu autko, ale klapa, wtyski dobre, sprezanie ok, rozrzad kąt wtrysku wzorcowy, brak powietrza w paliwie, rozrusznik i aku dobry, pompa zregenerowana i dalej to samo, dawka podciagnieta- ponizej 5st pali od strzała, od 5-20st kreci 4sekundy, powyzej 20st pali od strzała. ZAmontuje mu moduł bo nie mam juz sił który działa przez 12 sek od przekrecenia stacyjki na 12 sek zmienia rezystencje czujnika o 20st w dół wiec swiece grzeja od 20st,powyzej 20st juz nie juz nie, po12 sek wraca do normy fabrycznej.- Chyba ze Damcio151 masz inny pomysł.
Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 23:54 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości