Dlugo odpala na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
przeczytałem cały wątek i jedna osoba nakierowała mnie na pewną rzecz, która u mnie nie do końca dobrze funkcjonuje.
przeczytałem cały wątek i jedna osoba nakierowała mnie na pewną rzecz, która u mnie nie do końca dobrze funkcjonuje.
więc zastanawiam się czy źle działający czujnik temperatury, który jest zatopiony w zbiorniczku wyrównawczym (tzn. przy poziomie cieczy poniżej max i niskiej temperaturze otoczenia pojawia się ostrzeżenie o niskim poziomie płynu) może mieć wpływ na problemy z odpalaniem przy rozgrzanym silniku???wtct pisze:przede wszystkim temp. płynu chłodzącego z czujnika
Ten czujnik nie jest czujnikiem temp tylko czujnikiem poziomu plynu i nie ma wplywu na odpalaniegranite pisze:Witam,
przeczytałem cały wątek i jedna osoba nakierowała mnie na pewną rzecz, która u mnie nie do końca dobrze funkcjonuje.więc zastanawiam się czy źle działający czujnik temperatury, który jest zatopiony w zbiorniczku wyrównawczym (tzn. przy poziomie cieczy poniżej max i niskiej temperaturze otoczenia pojawia się ostrzeżenie o niskim poziomie płynu) może mieć wpływ na problemy z odpalaniem przy rozgrzanym silniku???wtct pisze:przede wszystkim temp. płynu chłodzącego z czujnika
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
to znaczy sie ze problem jest mechaniczny i dawki startowe nic juz nie pomogaborat pisze:panowie a jak moja borka na cieplym pali tak samo jak z odpetym czujnikiem
to co to za zagadka?
powiem wiecej na 99% jak zdejmiesz walek napedzajacy pompowtryski to rozleca sie w drobny mak albo przynajmniej jeden
tak wlasnie objawia sie mechaniczne zuzycie grzybkow regulujacych nacisk badz samego pompowtrysku
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 15:21 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Hmm ustawione dobrze? Gumki nowe? Ewidentnie wina paliwa...moze pompa tandemowa..?borat pisze:miesiac temu robilem motor ,pompki wzorowe,grzybki ciasno wychodzily z papek i nie byly wyklepane,klawiatura lux,rolki mialy bardzo delikatne ryski,walek lalka
masz moze jakis pomysl ?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Długo odpala na ciepłym
Jeśli to komuś pomoże to najtańszym rozwiazaniem problemu długiego odpalania ciepłego silnika jest odłączenie tylko jednego przewodu z tego czujnika który podaje info do ECU .
Ja w ten sposób rozwiazałem u kolegi w audi a4 a różnica jest taka ze silnik przy odpaleniu przez pierwsza sekunde wchodzi na obroty do około 1500 jes to tylko taki skok po którym wszystko wraca do normy, myśle ze to maksymalna dawka jaką moze dać ECu daje takie zjawisko . vag pokazał przy rozgzanym silniku do około 90stopni(temperatura na wskażniku z deski ) 36 stopni czyli temperatura po odłączeniu kabla zmniejszyła sie o połowe od rzeczywistej. Jeśli odłączymy cały czujnik to na desce nie ma informacji o temp.a jakąś informacje musimy mieć o układzie chłodzenia, natomiast po odcieciu tylko przewodu do ECU wszystko działa jak dawniej. Niewiem czy są jakieś skutki uboczne tego zabiegu moge tylko dodać że kolega jeżdzi juz prawie rok i nic sie z silnikiem podejzanego się nie dzieje.
Który to kabel każdy dojdzie metoda prób i błędów przewody sa cztery, wiec wiele zabawy z tym niema.Z kad dowiemy sie ze to ten właściwy: 1 silnik odrazu odpali, 2 wskażnik na desce działa .W audi to kolor fioletowy odcietego przewodu. Mi udało sie trafić za drugim razem. Dodam tylko ze należy tego dokonać na rozgrzanym silniku. Metoda (odetnij jeden przewód i wepnij spowrotem wtyczke czujnika potem sprawdz jeśli nie ma efektu lub wskażnik na desce przestał działać to połącz te przewód i próbuj dalej w ten sposób.
Pozdrawiam Wszystkich
Mam nadzieje ze komuś pomogłem
Ja w ten sposób rozwiazałem u kolegi w audi a4 a różnica jest taka ze silnik przy odpaleniu przez pierwsza sekunde wchodzi na obroty do około 1500 jes to tylko taki skok po którym wszystko wraca do normy, myśle ze to maksymalna dawka jaką moze dać ECu daje takie zjawisko . vag pokazał przy rozgzanym silniku do około 90stopni(temperatura na wskażniku z deski ) 36 stopni czyli temperatura po odłączeniu kabla zmniejszyła sie o połowe od rzeczywistej. Jeśli odłączymy cały czujnik to na desce nie ma informacji o temp.a jakąś informacje musimy mieć o układzie chłodzenia, natomiast po odcieciu tylko przewodu do ECU wszystko działa jak dawniej. Niewiem czy są jakieś skutki uboczne tego zabiegu moge tylko dodać że kolega jeżdzi juz prawie rok i nic sie z silnikiem podejzanego się nie dzieje.
Który to kabel każdy dojdzie metoda prób i błędów przewody sa cztery, wiec wiele zabawy z tym niema.Z kad dowiemy sie ze to ten właściwy: 1 silnik odrazu odpali, 2 wskażnik na desce działa .W audi to kolor fioletowy odcietego przewodu. Mi udało sie trafić za drugim razem. Dodam tylko ze należy tego dokonać na rozgrzanym silniku. Metoda (odetnij jeden przewód i wepnij spowrotem wtyczke czujnika potem sprawdz jeśli nie ma efektu lub wskażnik na desce przestał działać to połącz te przewód i próbuj dalej w ten sposób.
Pozdrawiam Wszystkich
Mam nadzieje ze komuś pomogłem
nie polecam ... spalanie będzie większe, świece dostają po dupie itd.god pisze:Jeśli to komuś pomoże to najtańszym rozwiazaniem problemu długiego odpalania ciepłego silnika jest odłączenie tylko jednego przewodu z tego czujnika który podaje info do ECU .
Ja w ten sposób rozwiazałem u kolegi w audi a4 a różnica jest taka ze silnik przy odpaleniu przez pierwsza sekunde wchodzi na obroty do około 1500 jes to tylko taki skok po którym wszystko wraca do normy, myśle ze to maksymalna dawka jaką moze dać ECu daje takie zjawisko . vag pokazał przy rozgzanym silniku do około 90stopni(temperatura na wskażniku z deski ) 36 stopni czyli temperatura po odłączeniu kabla zmniejszyła sie o połowe od rzeczywistej. Jeśli odłączymy cały czujnik to na desce nie ma informacji o temp.a jakąś informacje musimy mieć o układzie chłodzenia, natomiast po odcieciu tylko przewodu do ECU wszystko działa jak dawniej. Niewiem czy są jakieś skutki uboczne tego zabiegu moge tylko dodać że kolega jeżdzi juz prawie rok i nic sie z silnikiem podejzanego się nie dzieje.
Który to kabel każdy dojdzie metoda prób i błędów przewody sa cztery, wiec wiele zabawy z tym niema.Z kad dowiemy sie ze to ten właściwy: 1 silnik odrazu odpali, 2 wskażnik na desce działa .W audi to kolor fioletowy odcietego przewodu. Mi udało sie trafić za drugim razem. Dodam tylko ze należy tego dokonać na rozgrzanym silniku. Metoda (odetnij jeden przewód i wepnij spowrotem wtyczke czujnika potem sprawdz jeśli nie ma efektu lub wskażnik na desce przestał działać to połącz te przewód i próbuj dalej w ten sposób.
Pozdrawiam Wszystkich
Mam nadzieje ze komuś pomogłem
to już lepiej przekodować na automat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości