kopci na biało przy odpalaniu gdy zimny, co jest???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak go sprowadziłem nic nie kopcił, zaczął po "czyszczeniu" nastawnika u pewnego magika z pomorza, co do rozpędzania się i koni na buta nie nażekam - porównywałem z ori 1Z - został daleko w tyle - a hamował go Tora na hamowni w diagtroniku i tyle wyszło czy jest nie wnikam - po tej "naprawie" nastawnika musiałem właśnie jechać do janek bo obroty kończyły się na 3,7 tyś ponieważ magik z pomorza - tfuu- ustawił źle wartość napięcia na nastawniku - oczywiście Tora od razu to wyłapał i naprawił. Zastanawiam się czy dawka startowa paliwa może mieć jakieś znaczenie do tego że kopci. - jak ją sprawdzić/ustawić
Byłem sprawdziłem zobaczyłem:
12233/do it!/ adaptation/ 05
wartość jaka była to 78 co odpowiada 28,5 mg/R - zmieniłem ją na 128 bo tak powinno być jak mi się wydaje ale wartość mg/R się nie zmieniła.
Dawka paliwa w kanale 01 wynosi 6,0 - 5,8 i nie wiem czy w moim przypadku nie jest to za mało. - ale tego zmieniał na razie nie będę.
Teraz będę czekał do rana i zobaczymy - większa dawka startowa oraz wreszcie grzejące świece czy dadzą jakiś efekt. Dzięki za sugestie golfir
12233/do it!/ adaptation/ 05
wartość jaka była to 78 co odpowiada 28,5 mg/R - zmieniłem ją na 128 bo tak powinno być jak mi się wydaje ale wartość mg/R się nie zmieniła.
Dawka paliwa w kanale 01 wynosi 6,0 - 5,8 i nie wiem czy w moim przypadku nie jest to za mało. - ale tego zmieniał na razie nie będę.
Teraz będę czekał do rana i zobaczymy - większa dawka startowa oraz wreszcie grzejące świece czy dadzą jakiś efekt. Dzięki za sugestie golfir
no problem 78 to faktycznie za mało u mnie było 128 i podniosłem do 145 i tez sie wartosc nie zmieniła bo zapewne sie zmienia podczas rozruchu fakt ze auto zaczeło mi podkapcac na czarno przy zimnym motorze i sciagnałem do 128 tez mnie meczy ten problem i nikt narazie nie znalazł sposobu az wstyd auto odpalac jak zimne no ale moze jakos da sie rade
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 22:53 ]
a i dawke zrób tak na 4.0-4.2 motorek bedzie bardziej miekko pracował a spalanie i tak nie zauwazysz zadnego wzrostu musiało by byc ze 3.5mg
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 22:53 ]
a i dawke zrób tak na 4.0-4.2 motorek bedzie bardziej miekko pracował a spalanie i tak nie zauwazysz zadnego wzrostu musiało by byc ze 3.5mg
w korekcja to chyba nie ma sterującego tylko te trzy.
co do poddymiania na zimnym tez mam i podpija paliwka więcej, no i śmierdzi tez spalinami.
tylko u mnie na 1cyl- 0.80, 2cyl- 0.40, 3cyl- 0.40
i co moge po tych korekcjach powiedziec ze wtryskiwacze leją???.
co do sprawdzenia to na maszynę, tylko na takiej zwyklej maszynce to sprawdzisz pierwsze ciśnienie, w zasadzie to o nie chodzi, bo to drugie to na wyzszych obrotach, ustawic to chyba tez nie łatwo wtryskiwacze dwu sprężynowe.
co do poddymiania na zimnym tez mam i podpija paliwka więcej, no i śmierdzi tez spalinami.
tylko u mnie na 1cyl- 0.80, 2cyl- 0.40, 3cyl- 0.40
i co moge po tych korekcjach powiedziec ze wtryskiwacze leją???.
co do sprawdzenia to na maszynę, tylko na takiej zwyklej maszynce to sprawdzisz pierwsze ciśnienie, w zasadzie to o nie chodzi, bo to drugie to na wyzszych obrotach, ustawic to chyba tez nie łatwo wtryskiwacze dwu sprężynowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości