Kolor bolca od predkosciomierza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A jakim cudem ja mogę to wiedzieć?to jakim cudem miałem zegary właśnie z takim indexem a mam 1.6??
To wez załóż do tej samej linki zegary o indeksie 935 i 950,będą tak samo pokazywać?Raczej nie.A przecież obroty linki będą takie sameQ.bak pisze:kolor ślimaka nie ma z tym nic wspólnego
jakto nie, właśnie od ilości zębów zależy ilość obrotów linki
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 19:50 ]
W mkII nie ma przedniej osiŚlimak napędzany jest przez wałek połączony (przez jakieś przekładnie) z przednią osią
tak, że właśnie różniły się przełożeniami w skrzyni i jeśli miały ten sam index to musiały mieć inny ślimak.bongo pisze: to jak wytłumaczysz fakt ze w dieslach były skrzynie 4s z białym i 4t z czerwonym ślimakiem a index taki sam czyli 950??
Ale czy ja to gdziekolwiek zanegowałem??bongo pisze:To wez załóż do tej samej linki zegary o indeksie 935 i 950,będą tak samo pokazywać?Raczej nie.A przecież obroty linki będą takie same
Są 3 "elementy" odpowiedzialne za pokazywaną prędkość:
-skrzynia biegów
-ilość zębów na ślimaku
-index prędkościomierza
no dobra, ma dwie półośki... ale jakie to ma znaczenie w tej dyskusji...bongo pisze:W mkII nie ma przedniej osi
Chodzi mi o to że nieprawdą jest że 935 występowały tylko w 1.3 bo jak widać na moim przypadku w 1.6 również.Q.bak pisze: to jakim cudem miałem zegary właśnie z takim indexem a mam 1.6??bongo pisze: A jakim cudem ja mogę to wiedzieć?
Skoro oryginalnie w dieslach przy skrzyni 4T i czerwonym ślimaku licznik miał index 950 to w benzynach powinno być tak samo (bo przecież silnik nie ma tu nic do rzeczy).
Dlatego dziwi mnie to, że miałem u siebie 935.
Ma ktoś jakieś dane jak przy poszczególnych indexach obrót linki wpływa na zliczanie kilometrów?
tzn ile razy musi obrócić się linka żeby licznik zliczył 1km?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości