Problem z wysokimi obrotami po rozgrzaniu silnika. POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr sty 21, 2009 02:03

Wiec jaka masz??
nr 1 czy 2


Obrazek Obrazek

[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 ]
majsterbaciar pisze:A istnieje jakiś związek pomiędzy stanem tego kabelka do czujnika a tymi obrotami?? Może te obroty to wina czujnika?? eh tylko rozważam wszystkie ewentualności..
Chodzi Ci o czujnik który znajduje sie miedzy przewodami idacymi od pompy do wtryskiwaczy a nie tym z tyłu pompy?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr sty 21, 2009 02:09

majsterbaciar pisze:Mianowicie co to jest za przewód/kabelek co wchodzi do pompy wtryskowej pomiędzy 4 wyjścia z pompy(przewody wtryskowej) . znajduje sie dokładnie w środku czterech wyjść z pompy to jakiś czujnik?? bo widzę ze tam kabelek był kiedyś klejony taśma...
PinkFloyd, myśle że kolega ma pompe z elektronicznym przestawiaczem DYNAMICZNEGO kąta wtrysku, czujnik w miejscu wkręcania zegara kąta wtrysku..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

majsterbaciar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: majsterbaciar » śr sty 21, 2009 02:09

ten po prawej zdecydowanie ..nr 2
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 02:10 przez majsterbaciar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sty 21, 2009 10:06

pewnie chodzi o półelektronicznie sterowaną pompę wtryskową jaka była montowana w silnikach 1Y od 1995 roku, taka jak na fotkach zamieszczonych w tym temacie :

http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... f47c586e77

są z nią problemy opisane w kolejnych tematach :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 59895b5915

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2220631


Obrazek

majsterbaciar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: majsterbaciar » śr sty 21, 2009 14:08

Ale mam wersje aaz z 94 roku...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sty 21, 2009 23:43

majsterbaciar pisze:Ale mam wersje aaz z 94 roku...
nigdy nie wiadomo co w aucie powymieniał poprzedni jego właściciel jeśli Ci o tym nie wspominał :grin:
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 23:44 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr sty 21, 2009 23:54

majsterbaciar pisze:Ale mam wersje aaz z 94 roku...
Jezeli auto masz 94r i wersje jeszcze na dodatek GTD to tam takich pomp nie było, jestem ciekawy do czego ktos podczepił czujnik kata wtrysku :bajer: bo taki jest w tym aucie - powinienies miec starsza pompę w tych silnikach po 95r był moduł który tym sterował tą pompa- ni to TD ni to TDI ( dlatego produkowano ta pompe tylko 2 lata )we wczesniejszych tego nie było, auto bedzie chodzic ( bo to pompaw 80% mechaniczna ) ale nie tak jak powinno.



majsterbaciar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: majsterbaciar » czw sty 22, 2009 01:11

Wszytsko super panowie tylko jeżdżę już tym autkiem ponad 4 latka i nie było z nim problemów, chodził naprawdę super, nie wiele palił ale i jak na ta moc miał nie złe przyspieszenie - jeździłem innym TD i bez porównania mój jest szybszy i dynamiczniejszy..

Pytanie , czy ten czujnik można wymienić, jesli tak to ile może kosztować i gdzie znajdę taki??:)



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw sty 22, 2009 02:51

majsterbaciar pisze:Pytanie , czy ten czujnik można wymienić, jesli tak to ile może kosztować i gdzie znajdę taki??:)
moim zdaniem to gdyby nawet kąt wtrysku sie rozjezdzał to wątpie żeby obroty falowały na poziomie 2000 RPM, przyczyna chyba jest gdzieś indziej.
no chyba że w tej pompie jest jeszcze jakieś cudo do obrotów albo do dawkowania paliwa...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

majsterbaciar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: majsterbaciar » pt sty 23, 2009 15:57

Metodą prób i błędów udało sie:) Dzięki wszystkim za pomoc ;)



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » pt sty 23, 2009 17:14

Kolego napisz co było przyczyną takiego wzrostu obrotów, może komuś się przyda ;-)


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

majsterbaciar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: majsterbaciar » pt sty 23, 2009 20:02

Wiec powiem a raczej napisze tak jak ja to zrobiłem. Nie posłużę sie językiem fachowym bo go nie znam za bardzo. Więc z tyłu pompy ( od silnika) była taka linka, chyba ssanie automatyczne - popuściłem nieco linkę, kolejnym krokiem była regulacja na śrubie w pompie. Obroty spadły i autko śmiga jak dawniej:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości