Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3551
 		- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
 		
		
											- Lokalizacja: USA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » śr sty 21, 2009 02:03
			
			
			
			
			Wiec jaka masz??
nr 1 czy 2
 
 
 
[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 ]
majsterbaciar pisze:A istnieje jakiś związek pomiędzy stanem tego kabelka do czujnika a tymi obrotami?? Może te obroty to wina czujnika?? eh tylko rozważam wszystkie ewentualności..
Chodzi Ci o czujnik który znajduje sie miedzy przewodami idacymi od pompy do wtryskiwaczy a nie tym z tyłu pompy?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								andrew.zbyrko							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 589
 		- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 		
		
																					- Lokalizacja: małopolska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: andrew.zbyrko » śr sty 21, 2009 02:09
			
			
			
			
			majsterbaciar pisze:Mianowicie co to jest za przewód/kabelek co wchodzi do pompy wtryskowej pomiędzy 4 wyjścia z pompy(przewody wtryskowej) . znajduje sie dokładnie w środku czterech wyjść z pompy to jakiś czujnik?? bo widzę ze tam kabelek był kiedyś klejony taśma...
PinkFloyd, myśle że kolega ma pompe z elektronicznym przestawiaczem DYNAMICZNEGO kąta wtrysku, czujnik w miejscu wkręcania zegara kąta wtrysku..
 
			
									
									
		
		
				topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								majsterbaciar							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: majsterbaciar » śr sty 21, 2009 02:09
			
			
			
			
			ten po prawej zdecydowanie ..nr 2
			
													
					Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 02:10 przez 
majsterbaciar, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								majsterbaciar							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: majsterbaciar » śr sty 21, 2009 14:08
			
			
			
			
			Ale mam wersje aaz z 94 roku...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5667
 		- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
 		
		
											- Lokalizacja: Rybnik
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » śr sty 21, 2009 23:43
			
			
			
			
			majsterbaciar pisze:Ale mam wersje aaz z 94 roku...
nigdy nie wiadomo co w aucie powymieniał poprzedni jego właściciel jeśli Ci o tym nie wspominał  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 23:44 przez 
Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3551
 		- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
 		
		
											- Lokalizacja: USA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » śr sty 21, 2009 23:54
			
			
			
			
			majsterbaciar pisze:Ale mam wersje aaz z 94 roku...
Jezeli auto masz 94r i wersje jeszcze na dodatek GTD to tam takich pomp nie było, jestem ciekawy do czego ktos podczepił czujnik kata wtrysku  

  bo taki jest w tym aucie - powinienies miec starsza pompę w tych silnikach po 95r był moduł który tym sterował tą pompa- ni to TD ni to TDI ( dlatego produkowano ta pompe tylko 2 lata )we wczesniejszych tego nie było, auto bedzie chodzic ( bo to pompaw 80% mechaniczna ) ale nie tak jak powinno.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								majsterbaciar							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: majsterbaciar » czw sty 22, 2009 01:11
			
			
			
			
			Wszytsko super panowie tylko jeżdżę już tym autkiem ponad 4 latka i nie było z nim problemów, chodził naprawdę super, nie wiele palił ale i jak na ta moc miał nie złe przyspieszenie - jeździłem innym TD i bez porównania mój jest szybszy i dynamiczniejszy..
Pytanie , czy ten czujnik można wymienić, jesli tak to ile może kosztować i gdzie znajdę taki??:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								andrew.zbyrko							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 589
 		- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 		
		
																					- Lokalizacja: małopolska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: andrew.zbyrko » czw sty 22, 2009 02:51
			
			
			
			
			majsterbaciar pisze:Pytanie , czy ten czujnik można wymienić, jesli tak to ile może kosztować i gdzie znajdę taki??:)
moim zdaniem to gdyby nawet kąt wtrysku sie rozjezdzał to wątpie żeby obroty falowały na poziomie 2000 RPM, przyczyna chyba jest gdzieś indziej.
no chyba że w tej pompie jest jeszcze jakieś cudo do obrotów albo do dawkowania paliwa...
 
			
									
									
		
		
				topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								majsterbaciar							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: majsterbaciar » pt sty 23, 2009 15:57
			
			
			
			
			Metodą prób i błędów udało sie:) Dzięki wszystkim za pomoc 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								stary123							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 112
 		- Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: stary123 » pt sty 23, 2009 17:14
			
			
			
			
			Kolego napisz co było przyczyną takiego wzrostu obrotów, może komuś się przyda 

 
			
									
									
		
		
				******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								majsterbaciar							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 13
 		- Rejestracja: wt sty 20, 2009 23:59
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: majsterbaciar » pt sty 23, 2009 20:02
			
			
			
			
			Wiec powiem a raczej napisze tak jak ja to zrobiłem. Nie posłużę sie językiem fachowym bo go nie znam za bardzo. Więc z tyłu pompy ( od silnika) była taka linka, chyba ssanie automatyczne - popuściłem nieco linkę, kolejnym krokiem była regulacja na śrubie w pompie. Obroty spadły i autko śmiga jak dawniej:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości