Witam.
Mam pytanie takie jak w temacie
Wymiana głowiczki i fali (jaka jest zasada doboru podkładki pomiędzy tłokorozdzielacz a falę)
Czyli jakie powinno być maksymalne wysunięcie tłokorozdzielacza.
Proszę o kontakt wszystkie osoby które składają, lub złożyli MTDI może udało by się zrobić osobny dział poświęcony silnikom z bezpośrednim wtryskiem i manualną pompą wtryskową.
virus_lx@o2.pl gg 4810708
M-TDI Wymiana głowiczki i fali (jaka jest zasada doboru podk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dobre pyt.
Jak na razie złożyłem coś tam i jakoś to jeździ. Z kilkoma osobami rozmawiałem na temat mtdi z tego forum i nie tylko. Wiem że jest tu kilku zapaleńców którzy dłubią jak mogą i na tyle na ile im wiedza pozwala. Z rozmów jakie prowadziłem wynika iż każdy z nas stawia na pewne elementy składowe pompy i próbuje w nich właśnie doszukać się "tego czegoś" co powoduje iż tak złożona całość zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami.
Nie wiem czy akurat z Tobą rozmawiałem na temat tego dystansu ale wiem, że poruszałem ten temat z kimś. Katalogi zawierają 20-30 rodzai tego elementu (wymiar w 0,05) o ile dobrze pamiętam. Jaki jest sposób NIE WIEM po tym jak pompa działa i gdzie jest on umieszczony mogę w teorii tylko to sobie wyobrazić i przeanalizować jak to możne wpływać na działanie całości (Nie potrafię tego opisać wiec nie opisuje).
Nie jestem tego pewien ale podczas ostatniego składania pompy przez moja nieuwagę, roztargnienie i zmęczenie (2 w nocy) mogłem tego elementu nie włożyć w ogóle do pompy. Pompa jest zamontowana na silniku i tak już latam tym samochodem prawie pół roku, brak czasu i warunki klimatyczne totalnie mnie zniechęcają aby tam zaglądać. Samochód jeździ wystarczająco wiec to też przemawia za tym aby tam nie dłubać.
Jak to wszystko rozłożę to się okaże czy jeżdżę bez czy z.
Co do oddzielnego działu to jestem ZA.
Jak na razie złożyłem coś tam i jakoś to jeździ. Z kilkoma osobami rozmawiałem na temat mtdi z tego forum i nie tylko. Wiem że jest tu kilku zapaleńców którzy dłubią jak mogą i na tyle na ile im wiedza pozwala. Z rozmów jakie prowadziłem wynika iż każdy z nas stawia na pewne elementy składowe pompy i próbuje w nich właśnie doszukać się "tego czegoś" co powoduje iż tak złożona całość zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami.
Nie wiem czy akurat z Tobą rozmawiałem na temat tego dystansu ale wiem, że poruszałem ten temat z kimś. Katalogi zawierają 20-30 rodzai tego elementu (wymiar w 0,05) o ile dobrze pamiętam. Jaki jest sposób NIE WIEM po tym jak pompa działa i gdzie jest on umieszczony mogę w teorii tylko to sobie wyobrazić i przeanalizować jak to możne wpływać na działanie całości (Nie potrafię tego opisać wiec nie opisuje).
Nie jestem tego pewien ale podczas ostatniego składania pompy przez moja nieuwagę, roztargnienie i zmęczenie (2 w nocy) mogłem tego elementu nie włożyć w ogóle do pompy. Pompa jest zamontowana na silniku i tak już latam tym samochodem prawie pół roku, brak czasu i warunki klimatyczne totalnie mnie zniechęcają aby tam zaglądać. Samochód jeździ wystarczająco wiec to też przemawia za tym aby tam nie dłubać.
Jak to wszystko rozłożę to się okaże czy jeżdżę bez czy z.
Co do oddzielnego działu to jestem ZA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości