M-TDI Wymiana głowiczki i fali (jaka jest zasada doboru podk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

virus_lx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 10, 2008 22:48
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

M-TDI Wymiana głowiczki i fali (jaka jest zasada doboru podk

Post autor: virus_lx » czw sty 22, 2009 00:54

Witam.
Mam pytanie takie jak w temacie
Wymiana głowiczki i fali (jaka jest zasada doboru podkładki pomiędzy tłokorozdzielacz a falę)
Czyli jakie powinno być maksymalne wysunięcie tłokorozdzielacza.
Proszę o kontakt wszystkie osoby które składają, lub złożyli MTDI może udało by się zrobić osobny dział poświęcony silnikom z bezpośrednim wtryskiem i manualną pompą wtryskową.
virus_lx@o2.pl gg 4810708



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » wt lut 24, 2009 21:30

Dobre pyt.
Jak na razie złożyłem coś tam i jakoś to jeździ. Z kilkoma osobami rozmawiałem na temat mtdi z tego forum i nie tylko. Wiem że jest tu kilku zapaleńców którzy dłubią jak mogą i na tyle na ile im wiedza pozwala. Z rozmów jakie prowadziłem wynika iż każdy z nas stawia na pewne elementy składowe pompy i próbuje w nich właśnie doszukać się "tego czegoś" co powoduje iż tak złożona całość zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami.

Nie wiem czy akurat z Tobą rozmawiałem na temat tego dystansu ale wiem, że poruszałem ten temat z kimś. Katalogi zawierają 20-30 rodzai tego elementu (wymiar w 0,05) o ile dobrze pamiętam. Jaki jest sposób NIE WIEM po tym jak pompa działa i gdzie jest on umieszczony mogę w teorii tylko to sobie wyobrazić i przeanalizować jak to możne wpływać na działanie całości (Nie potrafię tego opisać wiec nie opisuje).
Nie jestem tego pewien ale podczas ostatniego składania pompy przez moja nieuwagę, roztargnienie i zmęczenie (2 w nocy) mogłem tego elementu nie włożyć w ogóle do pompy. Pompa jest zamontowana na silniku i tak już latam tym samochodem prawie pół roku, brak czasu i warunki klimatyczne totalnie mnie zniechęcają aby tam zaglądać. Samochód jeździ wystarczająco wiec to też przemawia za tym aby tam nie dłubać.
Jak to wszystko rozłożę to się okaże czy jeżdżę bez czy z.

Co do oddzielnego działu to jestem ZA.



arwam

Post autor: arwam » pt lut 27, 2009 08:26

Może kolega TROCHIM się wypowie?
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 08:27 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości