Czy padła turbina??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Czy padła turbina??

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 18:10

Witam mam taki problem zmienilem silnik z AXR 101 KM TDI na ASZ 130 KM TDI gdyz 101 km mi sie przytarł.Wymienilem tylko silnik nic wiecej ani sterownika i mam problem gdyż mój golf jest strasznym mulem.Na tamtym silniku byl o niebo dynamiczniejszy a tera istny muł.Czy mogła paść turbina?? Jeśli nie to co mu moze dolegać


Damian

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr sty 21, 2009 18:58

Szanowny kolego.... W Twoim poprzednim temacie wiele osób pisało Ci, że wymiana silnika na iny model wiążę się z dodatkowymi kosztami... tj. jednostka sterująca, osprzęt, sprzęgło itp.... Skoro wymieniłeś silnik nie ruszając nic innego to dziwi Cię, że silnik nie pracuje jak powinien?????????


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 19:04

Czyli wypada udać sie do elektromechanika zeby przeprogramowal sterownik czy trzeba go wymienić??


Damian

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » śr sty 21, 2009 19:05

Zastanawia mnie jedno bo żeby wymienić silnik to trzeba mieć już trochę pojęcia więc jak można zmienić silnik na inny/mocniejszy i zostawić stary sterownik??!!Nie wspominam już o rzeczach które wymienił kolega czyzaczek...Nie wiem czy sam zmieniałeś ten silnik czy mechanik ale dla mnie robił to (nie obrażając nikogo) jakiś amator.
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 19:06 przez gopiter, łącznie zmieniany 2 razy.


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 19:11

Calą przekładkę silnika robił mi mechanik ja zabardzo sie na tym nie znam


Damian

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr sty 21, 2009 19:17

Jeżeli TO on sprzedał Ci ASZ-ta, którego Ci włożył, to teraz niech resztę osprzętu od ASZ-ta gratis montuje.... Zapłaciłeś kasę za sprawne auto :bigok:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 19:19

Silnik sciągnąl mi znajomy z niemiec troche sie zna na tym wiec tanio mi sciągnąl..
Ciekawi mnie tylko co mam wymienic aby samochód chodzil jak trzeba bo teraz to szkoda gadac


Damian

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr sty 21, 2009 19:24

jednostka sterująca na bank, a co jeszcze??? wejdź w szukajkę , wpisz "swap" i poczytaj ile może być problemó z uruchomieniem "innego" silnika...


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 19:27

Mysle ze to moze byc tylko ta jednostka sterujaca ewentualnie turbina bo reszta chodzi tak jak trzeba


Damian

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 21, 2009 19:58

Nie ewentualnie, turbo też. Inaczej czeka Cie żmudna regulacja i zmiana programu.

No i nie zapomnij, ze przy zmianie komputera pojawi się problem z immobiliserem.
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 20:01 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



baxterek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 12, 2009 21:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: baxterek1 » śr sty 21, 2009 20:08

Qrde czyli jeszcze immo?ojoj nie wiedzialem ze to tyle zachodu

[ Dodano: 21 Sty 2009 19:10 ]
A nie ma przypadkiem mozliwosci zmiany oprogramowania z AXR na ASZ wtedy byloby latwiejsze


Damian

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości