[MK3 1Z] N-75 panowie pomocy spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 21, 2009 17:17

grzeswd pisze:Dzieki piter_s...powiedz mi jak sprawdzic czy EGR dziala, poprzez odpiecie wezyka ?
tak, bedzie wtedy zamkniety cały czas, ale zatkaj wtedy wężyk jakąś np. srubą.
grzeswd pisze:A jezeli chodzi o turbo, jezeli rzeczywiscie bylyby zapieczone kierownice, to idzie to jakos wyczyscic
przydały by sie logi dynamiczne, ale mozesz spróbować poruszać sztangą od gruszki, jak bez problemu sie rusza to jest ok



kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » śr sty 21, 2009 19:28

miałem podobny problem z swoim AHU, nagle stracił moc. Pojechałem do 1 mechanika, powiedział że wszystko ok. Pojechałem na diagnostyke VAG i okazało sie że jest przegnita rurka ( nie wiem jak to nazwać inaczej) pomiędzy komputerem a turbiną. "Rurka" wymieniona i auto odzyskało na żwawości.

Teraz mam nowy problem, bardzo głośno słychać moment załączenia turbiny, po chwili cichnie chociaż dalej jest dosyć wyraźny. No i jak "sprawdzałem" :satan: nowe brzmienie turbiny to odkryłem nowy ciekawy dźwięk, około 4tys wyraźnie słychać tak jakby psikanie. mniej więcej dwa takie odgłosy na sekunde cały czas przy b.wysokich obrotach. Wiem że moje obrazowanie problemu przypomina historyjkę przedszkolaka ale nie wiem jak to inaczej przedstawić.

Auto przyspiesza ok i z prędkością maxymalną też nie ma problemów. Jedyny problem mam z bardzo powolnym rozgrzewaniem sie oleju. Dopiero gdzieś po 15 kilometrach jazdy osiąga on 70 stopni, nie da rady nagrzać go więcej niż 80. Nie dymi. Ciekawią mnie również te niepokojące dźwięki spod maski, jest sie czym martwić czy nie?




BTW: jest jakiś sposób samodzielnego sprawdzenia przepływomierza poza VAGiną?
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 19:51 przez kubik78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr sty 21, 2009 19:33

kubik78 pisze:jest jakiś sposób samodzielnego sprawdzenia przepływomierza poza VAGiną?
odepnij wtyczkę od niego i się przejedź... jak auto jest dynamiczniejsze to przepływka jest do d.....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 21, 2009 20:06

czyzaczek pisze:odepnij wtyczkę od niego i się przejedź... jak auto jest dynamiczniejsze to przepływka jest do d.....
hehe dobre :P zapomnij :P jak przepływka tnie dawkę , ale jeszcze nie tak strasznie to auto będzie zmulone, ale po odpięciu przepływki zrobi się gorszy muł od SDI ... taka metoda jest do niczego
lepszą metodą jest wpięcie diody we wtyczkę przepływki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości