Głośna praca przy dużych prędkościach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » śr sty 21, 2009 15:29

wszystko zależy od zużycia samochodu, niektóre są w srodku bardziej glosne, inne mniej. tak przynajmniej wiem z doswiadczenia mojego auta i znajomych, generalnie aaz jest gorzej wutłumiony (tak jak wyzej napisali inni)
w moim poprzednim VW, golfie II sam wygluszylem srodek, taka sama matą wygluszajaca jakie sa oryginalnie w samochodzie (fizelina, filc - cos takiego), po tym zabiegu w srodku bylo cichutko, oczywiscie szelestu powietrza kwadratowej budy nie wygluszysz :)



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » śr sty 21, 2009 15:53

tak jak pisał kolega wegi, TD jest dużo gorzej wygłuszone... sam widziałem porównanie TDI 1Z i TD AAZ, ten typ tak ma po prostu :) ale dla pewności sprawdź jednak ustawienie rozrządu.

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości