jaki czujnik???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » pn sty 19, 2009 17:25

Witam Kolegow!
Przed chwilka wymienilem ten czujnik! To bylo to! teraz juz swieczki nie odpalaja sie jak jest cieply silnik!
Tamten i tak sporo wytrzymal bo az 22 lata od nowosci hehe!!!!
Jakby co to numer tego czujnika to 049919501
Dziekuje wszystkim za pomoc!



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn sty 19, 2009 18:04

Cieszymy się razem z Tobą :D :pub:

Temat pozostanie dla potomnych :)


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » pn sty 19, 2009 19:46

:bigok:


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn sty 19, 2009 20:16

A tak przy okazji zdjecia komory silnika, czy Miłosz1976 nie ma przypadkiem źle podłączonych przewodów paliwowych? Chodzi mi o powrót z pompy.

Czy może nie we wszystkich dieslach był podgrzewacz paliwa na filtrze?



Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » pn sty 19, 2009 20:35

t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?


Przewody ma podłączone dobrze, zasilanie idzie ze zbiornika z filtr paliwa a z niego zaś do zasilania pompy wtryskowej (czyli tego od dołu).

Powrót z ostatniego wtrysku zbiega się w tej rurce wystającej u góry z pompy z powrotem paliwa którego pompa nie potrzebuje. i tą drogą wraca do zbiornika.


Ot Tyle.


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » pn sty 19, 2009 21:25

DJ_Mouse
Juz myslalem ze cos mam tam zle podlaczone! :bajer: ? ale wszystko jest oki silnik chodzi jak pszczola :D Obrazek
jak na razie odpukac!!!!!
mial dwie swiece zjarane po swietach.Wymienilem dwie! pewnie powinienem wszystkie? zrobie to jak bedzie cieplej.Ale przy tych mrozach co byly -20 odpalal od strzala!



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn sty 19, 2009 23:37

DJ_Mouse pisze:t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?

Ano o takim:

Obrazek


To ten mały żółty element na filtrze, widocznie w starszych tego nie bylo.

Zdjecie znalezione na otomoto.pl


I zeby nie było :chytry:
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 23:38 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » wt sty 20, 2009 17:06

Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc :hmm: ???



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt sty 20, 2009 17:40

Miłosz1976 pisze:Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc :hmm: ???
Tak, to przez wymianę czujnika.... po prostu teraz przekaźnik wie ile ma grzać z prawidłowego odczytu :D

Za bardzo to się chyba nie nagrzewały :D raczej za długo grzały, a to na pewno skracało ich życie .... :smoke:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 21, 2009 09:45

t0mal, jaki chcesz taki sobie mozesz założyc. z podgrzewaczem droższy, bez tanszy ale jak zacznie nie trzymac paliwa i uciekać do baku to na bank zacząć od tego zaworka w filtrze ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości