jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?
mam pytanie do obytych w temacie mam zamiar zapodać do swojego klekota 216-tki o przyroście mocy i momentu już czytałem temat powtarza się wiele razy ale jak to będzie się miało do zużycia paliwa proszę o konkretne wasze przykłady z góry dzięki i pozdrawiam
Eee tam, ciśnienie reguluje sie indywidualnie na dowolną wartość wedle potrzebpiter_s pisze:inne ciśnienie otwarcia
Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
a co za tym idzie??? jaka jest różnica oprócz śr. otworku 216 a 195????homsky pisze:Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 17:35 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
No roznica jest w wydajnosci....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
dobra rozumie z waszych wypowiedzi ze 216-tki mają większe dziury mogą więcej przepuścić paliwa ale jak to jest od strony technicznej ze na tych 216-tkach tyle samo pali a ma mięcej mocy jak ???jak tyle samo pali to znaczy ze do komory spalania dostaje się tyle samo paliwa a zeby zwiększyć moc musimy zwiększyć ilość wtryskiwanego paliwa zeby zwiększyć energie spalania.raczej coś z niczego się niebieżne?no i jak to jest???????????????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości