jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?

Post autor: miras 33 » ndz sty 18, 2009 23:31

mam pytanie do obytych w temacie mam zamiar zapodać do swojego klekota 216-tki o przyroście mocy i momentu już czytałem temat powtarza się wiele razy ale jak to będzie się miało do zużycia paliwa proszę o konkretne wasze przykłady z góry dzięki i pozdrawiam



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sty 18, 2009 23:42

takie samo lub ciut mniejsze przy takim samym stylu jazdy :)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz sty 18, 2009 23:57

Nie zauwazylem roznicy. W spalaniu;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pn sty 19, 2009 15:51

a ze sie tak Koledzy zapytam...czym sie różnia 216 od seryjnych w 1Z?? sa mocniejsze czy jak to tam jest??



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn sty 19, 2009 17:00

mivhal_f pisze:czym sie różnia 216 od seryjnych w 1Z
inne ciśnienie otwarcia



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn sty 19, 2009 17:13

piter_s pisze:inne ciśnienie otwarcia
Eee tam, ciśnienie reguluje sie indywidualnie na dowolną wartość wedle potrzeb

Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn sty 19, 2009 17:26

0.184;) Takie jak m.in 1Z, AHU, AGR, ALH


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn sty 19, 2009 17:34

homsky pisze:Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm
a co za tym idzie??? jaka jest różnica oprócz śr. otworku 216 a 195????
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 17:35 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn sty 19, 2009 17:36

No roznica jest w wydajnosci....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn sty 19, 2009 17:55

rob555 pisze:No roznica jest w wydajnosci....
no ale cisnienie otwarcia jest takie same w 216 jak 195



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn sty 19, 2009 18:37

A to przypadkiem nie jest tak?
0.158 ALH z automatem i pompa 11
0.184 1Z, AHU, AGR, ALH na manualu z 10
0.205 AFN, ASV

AFN 190/300
ASV 220/300


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pn sty 19, 2009 19:14

dobra rozumie z waszych wypowiedzi ze 216-tki mają większe dziury mogą więcej przepuścić paliwa ale jak to jest od strony technicznej ze na tych 216-tkach tyle samo pali a ma mięcej mocy jak ???jak tyle samo pali to znaczy ze do komory spalania dostaje się tyle samo paliwa a zeby zwiększyć moc musimy zwiększyć ilość wtryskiwanego paliwa zeby zwiększyć energie spalania.raczej coś z niczego się niebieżne?no i jak to jest???????????????



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pn sty 19, 2009 19:22

Tyle samo paliwa przy większym ciśnieniu wtrysku, lepsze rozpylenie, dokładniejsze wymieszanie mieszanki, dokładniejsze spalanie - większa moc. Chyba tak to działa, prawda?


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » pn sty 19, 2009 19:53

ciśnienie otwarcia wydaje mi się ze jest to samo co w dawcy bo to raczej rola sprężyn czyli 190-300 lub220-300 te parametry się raczej nie zmieniają.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości