brak ssania, zły kąt wtrysku.Pomóżcie ustawić :( ELBLAG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak ssania, zły kąt wtrysku.Pomóżcie ustawić :( ELBLAG
Witam.Nie działa mi ssanie słychać tylko zmiane dżwięku silnika ;/ Kąt wtrysku też napewno mam zły bo mechanik ustawiał na "słuch".Jestem z Pasłęka i wiem że DjDarecki tutaj ma takiego golfika (jak mógł byś mi pomóc to był bym naprawdę wdzięczny).Ja jestem totalnie zielony co do tego wszystkiego i jedynie pomoc obrazkowa i wytlumaczenie na chłopski rozum jak zrobić daną rzecz pomoże.POMÓŻCIE bo mój klekocik sie rozleci
Silniki diesla nie mają czegoś takiego jak sanie ale mają takie coś jak zmianę wyprzedzenia konta wtrysku (po wyciągnięciu cięgna powinny wzrosnąć obroty a co za tym idzie zmienia się dzwięk pracy silnika)
poszukaj w okolicy warsztatu który zajmuje się naprawą silników diesla.
Myślę ze takie ustawienie powinno nie dużo kosztować
poszukaj w okolicy warsztatu który zajmuje się naprawą silników diesla.
Myślę ze takie ustawienie powinno nie dużo kosztować
Sindbad, są 2 rozwiązania: 1) zmiana kąta wtrysku, a 2) zmiana kąta wtrysku + zwiękrzenie obrotów biegu jałowego (od dźwigni wyprzedzenia przy pompie poprowadzony jest popychacz z krzywką regulujący prędkość biegu jałowego). Więc to że zmienia się dźwięk silnika oznacza że zmienił się kąt wtrysku (obroty nie muszą rosnąć, jeśli jednak wcześniej rosły i nagle przestały - oznacza że poprostu popychacz spadł ze sworznia - tak było w moim przypadku)
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 00:16 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
W takim razie popatrz na pompę od tyłu (nachyl się na silnikiem) jeśli zobaczysz popychacz o którym mówiłem (zakończone śrubą ze sprężynką) oraz krzywkę, i 2 śruby ograniczające jej ruch (pionowe zabezpieczone nakrętkami). Poruszaj tym popychaczem jeśli będzie luźne znaczy że spadł ze sworznia, jeśli nie będzie luzów są 2 śruby które ograniczają krzywkę - poluzuj nakrętkę kontrującą lewej śruby (patrząc od przodu samochodu) i wykręć trochę śrubę,wyciągnij "ssanie" włącz silnik i ustaw sobie obroty jakie Ci się podobają (na nagrzanym jakieś 2-5 min po rozruchu powinny być ok 1100, na zimnym odrazu po rozruchu 900) wykręcając tą śrubę zwiękrzasz obroty na "ssaniu", wkręcając ją zmniejszasz. I w końcu druga opcja że Twoja pompa nie ma regulacji zwiękrzonych obrotów biegu jałowego - nie ma żadnych śrub regulacyjnych ustawionych pionowo, popychacza, ani krzwyki.
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 01:04 przez kwietek, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości