przepływka golf tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

przepływka golf tdi

Post autor: broda1920 » sob sty 17, 2009 14:38

Witam mam zapytanko napewno ten temat był juz drążony nieraz ale szczerze nic nieznalazłem i prosił bym o pomoć, otóż zmieniałem dziś filtr stożkowy ( tak z niemiec przyjechał )na orginał obudowe wszystko ok a to przeczyszcze przepływke , robiłem nieraz a wiec spoko oglądam te 3 niewiem jak to nazwać pisze ze druciki;) tylko środkowy coś mi nie pasował minimalnie niebył w osi , mówie zobacze delikatni śrubokrencikiem i jedna str jest ULECIANA!! ,założyłem ,mówie test , odpalił ok 1,2 bieg ok i 50 km/h max :( czyżby to była ta przyczyna przerwanego drucika , czy można jezdzić z tą usterką do zakupu nowej, jaką kupić używke czy nową a i za co odpowiadają 1,2,3 drucik z góry dzieki
Waśnie odłączyłem wtyczke miałem kurs jest mocniejsze ale....jak długo można tak jezdzić i cvzy można
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 17:18 przez broda1920, łącznie zmieniany 2 razy.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob sty 17, 2009 15:07

Tu masz nowe i nie drogie i szybka dostawa,parę razy zamawiałem.
http://www.motomaximus.pl/



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » ndz sty 18, 2009 15:37

czy taki zamiennik byłby ok czy szukać pierburga?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 18, 2009 16:28

broda1920 pisze:czy taki zamiennik byłby ok czy szukać pierburga?
Radzilbym poszukac oryginalnego.Przeplywka w takim silniku odgrywa ogromna role
wiec nie powinna to byc jakas podroba.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » ndz sty 18, 2009 16:53

A ja mam pomysł.... odepnij wtyczkę i jeździj tak, będzie najtaniej :) :chytry:

Nie rób sobie żartów, zaoszczędzisz trochę a zaraz będziesz znowu wymieniał. W trójce na pierwszy montaż szedł pierburg więc kup raz a porządnie... Mój ojczulek raz zaoszczędził... kupił przepływkę GAP za 260 a za dwa miechy już bosha za 400... Tanio było :)

Pozdrawiam i rozsądnego wyboru życzę :pub:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » ndz sty 18, 2009 19:46

czyli co szukać nowego oryginała pierburga?



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » ndz sty 18, 2009 21:53

w serwisie też są dostępne zamienniki I2S.Są dobre i tańsze od oryginału.


User

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz sty 18, 2009 22:36

Jeśli masz pierburga to musisz założyć pierburga bo jest na 6 bolców a ta druga na 5 i nie podejdzie.



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » ndz sty 18, 2009 22:57

czyzaczek pisze:A ja mam pomysł.... odepnij wtyczkę i jeździj tak, będzie najtaniej :) :chytry:
a czy te jezdzenie bez wtyczki tz odpieta wtyczka na czas zakupu to nic niebedzie sie działo?



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » ndz sty 18, 2009 23:04

NIe, będzie więcej palił, a jak masz mocno zajeżdżony przepływomierz to z odpiętą wtyczką będzie dynamiczniej.....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz sty 18, 2009 23:49

Ja kupiłem niedawno pierburga oryginalnego.Po 12-13 latach fabryczny odmówił posłuszeństwa.Myślę ,że ten też tyle posłuży :bigok:



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » ndz sty 18, 2009 23:56

Pruszkowiak pisze:Ja kupiłem niedawno pierburga oryginalnego.
kolego a ten pierburg to nowy oczywiście? jak to cenowo wyszło ciebie ,allegro czy sklep możesz polecić kogoś lub sklep/



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn sty 19, 2009 00:04

Ja brałem od tego gościa - co prawda brałem Bosha, ale towar był OK:

przepływka
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 00:16 przez czyzaczek, łącznie zmieniany 1 raz.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn sty 19, 2009 00:15

czyzaczek pisze:Ja brałem od tego gościa - co prawda brałem Bosha, ale towar był OK:

przepływka
Ja właśnie od tego kupiłem, ale że jest z jednego miasta to odbiór osobisty :bigok:

Zapłaciłem 450zł i do tego roczna gwarancja :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości