Zwiekszenie cisnienia wtryskiwacza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Zwiekszenie cisnienia wtryskiwacza

Post autor: tomogolf2 » sob sty 17, 2009 19:55

Czy zwieksznie cisinenia na wtryskach z 165 na np 180 cos da?np wiecej mocy?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 20:18

Nie da większej mocy.Da lepsze rozpylenie paliwa no i obciążenie pompy ,ale to nic strasznego. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob sty 17, 2009 20:43

oldstaszek pisze:Nie da większej mocy.Da lepsze rozpylenie paliwa no i obciążenie pompy ,ale to nic strasznego. :pub:
coś tam jednak powinno lepiej być z moca, oczywiście nie za wiele, ale przy pompie na 100% jej wydajności.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 20:51

Piter - rozumiem że "podkręcić"dawkę.Sama zmiana ciśnienia nic nie da w sensie przyrostu mocy... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob sty 17, 2009 20:55

oldstaszek pisze:Sama zmiana ciśnienia nic nie da w sensie przyrostu mocy... :pub:
oj tutaj to nie zgodzę sie do końca, sam pewnie wiesz ze lepiej rozpylone paliwko to lepszy efekt.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 21:03

Piter - oczywiście że wiem.Oznacza to lepsze i pełniejsze spalanie - uzysk jest ułamkowy w granicach błędu pomiarowego.Nie ma o co "kruszyć kopie"... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob sty 17, 2009 21:11

oldstaszek, ale jezeli pompa jest na umarciu to nie polecam. musi tedy stworzyc odpowiednie cisnienie. w normalnych warunkach powinno byc dobrze rozpylone i tyle.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 22:32

@Therent.
Masz rację.Można nawet i nie odpalić...Pisaliśmy sobie o wtryskach i dlatego nie ruszałem tematu pompy.Mogę dodać że podniesienie ciśnienia wtrysku kosztuje zwiększenie poboru mocy przez pompę - gdzie tu zysk?...Jak wyżej pisałem bez drążenia tematu... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz sty 18, 2009 01:12

no i git, tyle chcialem wiedziec


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości