pytanie cos sie dzieje chyba z moim mk3 po wycieciu kata
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
- Lokalizacja: Warszawa
pytanie cos sie dzieje chyba z moim mk3 po wycieciu kata
witam mam pytanie niewiem czy to od kata czy co to moze byc dzisiaj wycielem kata ale zabardzo roznicy nie widze tyle tylko ze bardziej turbinke slychac ale to nie o to w tym poscie chodzi, dzisaj stanelem sobie na parkingu i przegazowalem mojego klekota tak do okolo 4tys obrotow (tak nagle) i po tym zaczol tak dziwnie chodzic jakby przestal palic na wszystkie gary i troche kopcil smierdzialo taka nieprzepalona ropa:( co to moze byc?? po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili wszytsko wrocilo do normy. potem jadac znowu go przeciagnelem na 1 biegu i jak wrzucilem 2 wciskalem gaz to tak jakby nie mial mocy jechac czy to moze byc cos z turbinka czy ktos mial podobne objawy?? czy to przez to ze wycielem kata?? czekam na odpowiedz z gory dzikei
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
- Lokalizacja: Warszawa
nie zaszkodziło , ale nie piłuj go na luzie, a tym bardziej na zimnym silnikuarturro1236 pisze:tak juz jest ok zgasuilem go poczekalem z 5 min i wszytko wrocilo do normy. czyli raczej niczemu to nie zazkodzilo??
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 16:47 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
jakie odcięcie ? im większe obroty , tym większe ciśnienie oleju, jeżeli zaworek w pompie jest nie sprawny do końca to ciśnienie będzie za duże ...piter_s pisze:chyba sie nie otwierały do końca przez odciecie dopływu oleju, jak by podparło to masakra
a podparcie nie znaczy, że tłok uderzył w zawory, jeżeli o to Ci chodzi
a nie jest to tak ze jak właśnie ciśnienie jest za duże to zaworek redukuje cisnienie???.
no ja za pojecie podstawione zawory rozumie tylko jako otwarte, no bo jak inaczej??.
wiadomo ze lata o duze cisnienie na zimnym silniku, zaworek chyba odcina cisnienie i zawory sie nie otwieraja do konca bo nie ma cisnienia oleju w popychaczach, przynajmniej ja tak rozumie, tez tak kiedys miałem.
ktoś tu kiedys pisał ze to jest zaworek bezpieczeństwa na pompie, a nie ze jest nie sprawny.
chyba ze sie myle
no ja za pojecie podstawione zawory rozumie tylko jako otwarte, no bo jak inaczej??.
wiadomo ze lata o duze cisnienie na zimnym silniku, zaworek chyba odcina cisnienie i zawory sie nie otwieraja do konca bo nie ma cisnienia oleju w popychaczach, przynajmniej ja tak rozumie, tez tak kiedys miałem.
ktoś tu kiedys pisał ze to jest zaworek bezpieczeństwa na pompie, a nie ze jest nie sprawny.
chyba ze sie myle

piter_s pisze:a nie jest to tak ze jak właśnie ciśnienie jest za duże to zaworek redukuje cisnienie???.
damcio151 pisze: zaworek w pompie jest nie sprawny do końca
tu chodzi o za duże ciśnienie, a nie za małe ...piter_s pisze:wiadomo ze lata o duze cisnienie na zimnym silniku, zaworek chyba odcina cisnienie i zawory sie nie otwieraja do konca bo nie ma cisnienia oleju w popychaczach, przynajmniej ja tak rozumie, tez tak kiedys miałem.
rozumie ze chodzi o duze cisnienie, a zaworek ma na celu je odciąć jak jest za duzo za duże hehhe.damcio151 pisze:tu chodzi o za duże ciśnienie, a nie za małe ...
no ale zgadzasz sie ze jak by podparło to wiesz co by sie działo, to chyba zaworek celowo zmniejsza cisnienie zeby sie nie otwierały bo wiadomo co by było, sam wiesz ze zimny silnik na wysokich obrotach moze zrobic cisnienie 7bar.damcio151 pisze:podparło zawory najprawdopodobniej
ale ja nie mówię o tym, że zawór był max otwarty ...piter_s pisze:no ale zgadzasz sie ze jak by podparło to wiesz co by sie działo, to chyba zaworek celowo zmniejsza cisnienie zeby sie nie otwierały bo wiadomo co by było, sam wiesz ze zimny silnik na wysokich obrotach moze zrobic cisnienie 7bar.
[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 17:43 ]
no i jak zaworek ma celowo zmniejszać ciśnienie, żeby się nie otwierały ? skoro jest jest uszkodzony ...
gdyby to robił to nie doszłoby o takich sytuacji
ok, bo sie robi niepotrzebna dyskusja, hehhe.
damcio lepiej mi pomóż rozwiązać problem z hamulcami, kilka postów niżej
[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 17:46 ]
ciekaw jak by wzią nowy taki sam silnik i mu dał na 5tys. obrotów przy -10 co by sie stało, mysle ze to samo co u kolegi.

damcio lepiej mi pomóż rozwiązać problem z hamulcami, kilka postów niżej

[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 17:46 ]
zeby nie było tragedii w silniku.damcio151 pisze:no i jak zaworek ma celowo zmniejszać ciśnienie
ciekaw jak by wzią nowy taki sam silnik i mu dał na 5tys. obrotów przy -10 co by sie stało, mysle ze to samo co u kolegi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości