Dioda sie pali i strasznie cos piszczy!!!! :( Pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DYM3K18-KG

Dioda sie pali i strasznie cos piszczy!!!! :( Pomocy

Post autor: DYM3K18-KG » śr sty 14, 2009 19:36

Witam niedawno pisalem temat o monrtazu obrotomierza, musialem jednak go przerobic i tak zrobilem. Elektryk wszystko zrobil , podlaczyl i ok. Wszystko dziala. Lecz po krotkiejk jezdzie ok 1 km cos zaczelo piszczec i palila sie ciagle kontrolka od oleju:( Jak samochod wylaczylem i wlaczylem to bylo ok a potem znow tak samo:( Patrzylem na poziom oleju i jest troche ponad max ok 0.5 mm , czy to przez to tak piszczy?? Macie napewno liczniki z obrotomierzami i bedziecie wiedziec. Pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sty 15, 2009 02:34

Zmieniałeś ostatnio olej , ten pisk to brzęczek sygnalizuje że jest za niskie ciśnienie oleju


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » czw sty 15, 2009 08:27

Czujniki pozmieniaj(10 zł za 2 szt)jeden w głowicy 0,3bara,drugi w podstawie filtra oleju 0,9 bara,jak to nie zmieni sytuacji to masz problem z brakiem ciśnienia,lub w liczniku jest uszkodzony układ kontroli ciśnienia oleju.Najlepiej podjedź do mechaniora i niech sprawdzi Ci ciśnienie oleju.Musi być min.0,3 bara poniżej 2000 obr.,a powyżej 0.9 bara
Powodzenia



DYM3K18-KG

Post autor: DYM3K18-KG » czw sty 15, 2009 21:44

Witam rozwiazalem moj problem. Te nowe zegary z obrotomierzem mialy wbudowane czujniki jak kolega pisal jeden od czujnika w silniku a drugi na filtrze , a ja mam tylko czujke w silniku i dlatego mi piszczalo bo nie odbieral sygnalu z drugiej czujki ktorej nie mam. Elektrykowi zajelo to 5 min , poprostu zeliminowal ten 2 czujnik w liczniku i jest ok:D Pozdrawiam dzieki za pomoc:)



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt sty 16, 2009 23:37

DYM3K18-KG, no to bylo oczywistte ze w Td sa dwa czujniki a D jeden, sluchaj wystarczylo go tylko do masy podlaczyc ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości