passat b6,2006r. 2.0TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- muzyk_lebork
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
passat b6,2006r. 2.0TDI
WItam chłopaki ! Mam taki problem ! Mój brat posiada pasata 2.0 TDI 140kucy seryjne. Auto na hamowni wykazało 125Kucy , po podłączeniu pod kompa nie wykazuje żadnego błędu.Zmiana przepływki też nie pomogła.Auto od 2000 obrotów do 2500 przyśpiesza normalnie , od 2500 słabnie. W razie czego mam wykres z hamowni.Prędkośc maksymalna wyniosła 188km/h . Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Zrób logi dynamiczne i statyczne, a wtedy na podstawie parametrów jakie ma turbo, przepływka i wielkości dawki można stawiać diagnoze.
Odpytanie i brak błędów o niczym nie świadczą to tylko brak usterek elektronicznych, a nie określenie parametrów pracy motorowni.
Odpytanie i brak błędów o niczym nie świadczą to tylko brak usterek elektronicznych, a nie określenie parametrów pracy motorowni.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- muzyk_lebork
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
muzyk_lebork pisze:no był już w V-tech pomorze i serwisie VW
To co to za warsztaty gdzie nie sprawdzają statycznych i dynamicznych parametrów pracy silnika .muzyk_lebork pisze:nigdzie mu nie zdiagnozowali
Test pod obciążeniem to PIERWSZA żecz jaką się robi gdy auto nie ma mocy, muli lub ma tzw "turbo-dziure".
Po takim teściejest wiadomo czy turbo pompuje tyle ile mu zadaje ECU, czy dawka paliwa nie jest cięta (zaniżana) a jeśli juz to czy przez przepływke czy przez ograniczenie dymieniem no i jeszcze sprawdza się w takim teście całą reszte niezbędnych parametrów dla prawidłowej pracy silnika.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- muzyk_lebork
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- muzyk_lebork
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Kościerzyna www.powerchip.plmuzyk_lebork pisze:może ktoś zna w trójmieście serwisy bądź na terenie pomorza które zdiagnozują mi to poprawnie metodami które opisaliście ??
Byles u Lukasza w Vtechu i nie odeslal Cie do mnie...?muzyk_lebork pisze:może ktoś zna w trójmieście serwisy bądź na terenie pomorza które zdiagnozują mi to poprawnie metodami które opisaliście ??
Widac ze chlopaki sobie nie radza z diagnoza
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości