M-TDi nierówne obroty na ciepłym.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

M-TDi nierówne obroty na ciepłym.

Post autor: KrystO » śr sty 14, 2009 18:28

Ostatnio miałem kłopoty ze sprzęgłem (rozleciała się tarcza).Wydłubałem skrzynie biegów i do tego postanowiłem wymienić
swojego AAZ-a na 1Z+pompa z TD (AAZ na 20l ropy brał 2l oleju :rolleyes:).
Nie jest to rewelacja ale da się tym jeździć!
Męczy mnie tylko jedna rzecz w nim.
Chodzi o to że,jak się nagrzeje to na wolnych obrotach nierówno pracuje,cyklicznie telepie silnikiem i całą budą.

Co Wy o tym myślicie, jaka możne być tego przyczyna?
(wszelkie sugestie mile widziane!)



arwam

Post autor: arwam » śr sty 14, 2009 23:42

za niskie obroty biegu jałowego lub za mały wydatek resztkowy



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » czw sty 15, 2009 16:36

Obroty ok.1000,a wydatek to nie wiadomo. Na zimnym jest dobrze,a na ciepłym delikatnie kałacze. Pompę wstawiłem od swojego dizla,on pracował na niej równo.
A czy może być coś ze wtryskami nie tak?



arwam

Post autor: arwam » czw sty 15, 2009 20:17

może ale raczej nie sądzę bo by bardziej przebierał na zimnym



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » czw sty 15, 2009 22:11

Ale mam wrażenie jakby jeden cylinder dobrze nie palił. Tak do 50st.C jest wszystko dobrze,a powyżej tej temperatury robi takie ''bry,bry,bry,bry......'' :P



arwam

Post autor: arwam » pt sty 16, 2009 10:25

właśnie o tym mówie.
U mnie dwa dni temu też zaczął chodzić tak jak mówisz, co się okazało to śruba regulacyjna była za lekko dokręcona i jak się poluzowała to zmniejszył się wydatek resztkowy.
Po jego ustawieniu slinik chodzi jak zegareczek :helm:

[ Dodano: 16 Sty 2009 09:43 ]
Możesz do tego silnika dorzucić jakieś VNT 20 i naprawdę zacznie to przyjemnie jeździć



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pt sty 16, 2009 16:03

Jutro spróbuje pogrzebać przy pompie.
arwam pisze:Możesz do tego silnika dorzucić jakieś VNT 20 i naprawdę zacznie to przyjemnie jeździć
Z VNT jest dużo problemu z wysterowaniem.Ta sprężarka która siedzi u mnie pompuje ok.0,6/0,7kPa. Coś jeszcze może z niej wycisnę :chytry:

[ Dodano: 18 Sty 2009 09:53 ]
KrystO pisze:cyklicznie telepie silnikiem i całą budą.
Padła poduszka pod skrzynią biegów,cała mokra w oleju.
Czy to może być przyczyną przenoszenia wibracji na budę?

Jeszcze jedno,wierzcie lub nie ale po trasie spalił mi 4,6l/100(nie przekraczając 100/h) :grin:
Dobry wynik-prawda?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości