[MK3 - 1,9 TDI] Auto dławi się przy dużym obciążeniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oz36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

[MK3 - 1,9 TDI] Auto dławi się przy dużym obciążeniu

Post autor: oz36 » pt sty 16, 2009 13:09

Witam!
Mam pytanie odnośnie mojego Golfa:. Jakiś czas temu zaobserwowałem dziwne zachowanie mojego auta podczas podjazdu pod górę tj. przy wciśnięciu pedału gazu do końca auto zaczyna przyśpieszać ale z cyklicznymi przerwami na dławienie się (co ok. 1-3 sek.). Dużo czytałem na tym forum na temat zjawiska notlauf i zaworku N75 itd., ale objawy w moim aucie nie pasują do podawanych przez Was opisów. Moje auto nie traci mocy całkiem tylko po każdym zdławieniu trwającym do. 1 sek. przyśpiesza przez 1-3 sek i tak. aż mu odpuszczę. Przy pedele gazu nie wciśniętym do oporu to dziwne zachowanie nie pojawia się. Może macie pojęcie o co chodzi?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 16, 2009 13:19

Czy swieci sie blad silnika (tj. miga kontrolka od swiec po odpaleniu)?

Jak czytales zapewne - komputer prawde Ci powie :bajer: Pod VAGa sie trzeba podpic i na gorke, bedziesz wiedzial co sie dzieje z silnikiem.

Moze to byc wina potencjometru przy pedale gazu.



oz36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: oz36 » pt sty 16, 2009 13:53

Nic się nie świeci po odpaleniu i auto dopóki nie ma wciśniętego pedału gazu do oporu, szczególnie podczas jazdy pod górę zachowuje się w sposób prawidłowy.
Hm...???



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pt sty 16, 2009 14:03

t0mal pisze:Jak czytales zapewne - komputer prawde Ci powie :bajer:
to przede wszystkim

może N75 się wiesza.. podmień go z N18 i zrób jazdę testową czy występują te same objawy, jeśli wtedy będzie ok.. to N75 do wymiany

[ Dodano: 16 Sty 2009 13:05 ]
chociaż nie wiemy o jakim silniku mowa :chytry: podaj kod silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości