Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt gru 19, 2008 22:37

Dzisja zakleiłem poxiliną i autko odzyło :grin: i poprawiły sie hamulce - są bardziej wrażliwe, teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu :grin: Zadane ciśnienie wali od 1800 :grin:
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 13:55 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt gru 19, 2008 22:42

hehe tez widzialem jak ktos lepil poxylina i dawalo rade



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » sob gru 20, 2008 10:49

GMS pisze:ja kupilem za 20zl
pozdrawiam
Kupowałeś na Allegro czy gdzieś w sklepie w Lublinie? Jeśli możesz to napisz gdzie kupiłeś.

pozdr.
Radek



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob gru 20, 2008 19:11

w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 19:13 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » sob gru 20, 2008 21:28

GMS pisze:w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam
Dzięki wielkie, w takim razie na pewno się tam wybiorę.

pozdrawiam,
Radek



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz gru 21, 2008 13:37

Dario84 pisze:Zrob log turbiny, bedziesz widzial czy podcis jest odpowiednie, jesli bedzie za male to auto bedzie mialo pozniej moment max, i bedzie gorzej reagowalo na nacisniecie pedalu przyspieszenia.
Grupa 10 i 11?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

jaradeus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:25
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: jaradeus » ndz gru 21, 2008 15:04

[quote="GMS"]
obspawac tego nie mozna bo w srodku jest zawór zwrotny który sie spali pozostaje tylko lepienie

a ja wlasnie obspawalem:) kruciec juz nigdy nie pusci, hamulce brzytwa:)

Obrazek



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz gru 21, 2008 15:28

w 1Z jest pompa na skrzyni, króciec jest ok i wezyki tez sa ok, co moze byc problemem z twardym gaszeniem???, a zauwazyłem ze na serwo przewód podcisnienia jest delikatnie luzny, troszke odstaje, jak go docisne to lepiej to wglada, moze to byc powodem???



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » czw sty 15, 2009 17:26

PinkFloyd pisze:teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu :grin:
U mnie też już nie ma milimetra luzu a zastosowałem metodę, którą polecają Bogumił i golf4rider na forum Mastersa. Trzymając w ręce pompę, zaklepałem lekkimi uderzeniami młoteczka (bo przecież aluminium jest plastyczne) kołnierz obudowy na króciec:

Obrazek

Przy okazji widać ile mnie naprawa kosztowała, hihi



paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paliwodaa5 » czw maja 21, 2009 13:53

Witam... Podłacze sie do tematu. Tez mam taki luz na koncu i chcialem zapytac o zdjecie tej pompy. Czy poprostu ja wykrecam i wyjmuje czy na cos musze uwazac, czy cos w jakiejs kolejnosci tam od strony silnika?? Prosze o odp...



dawido23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 03, 2008 16:46
Lokalizacja: Piława Górna

Post autor: dawido23 » ndz gru 13, 2009 12:12

paliwodaa5 pisze:Witam... Podłacze sie do tematu. Tez mam taki luz na koncu i chcialem zapytac o zdjecie tej pompy. Czy poprostu ja wykrecam i wyjmuje czy na cos musze uwazac, czy cos w jakiejs kolejnosci tam od strony silnika?? Prosze o odp...
Jak kolega wyżej, tez chcialbym wiedziec czy nie ma problemu z wykreceniem i czy trzeba na cos uważać?



-shadow-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 17, 2008 09:35
Lokalizacja: Paczków

Post autor: -shadow- » wt lut 09, 2010 15:42

Czy ktoś może zna prawidłowe wartości podciśnienia (w którym miejscu dokonać pomiaru)



Awatar użytkownika
Gonathel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lis 24, 2009 13:44
Lokalizacja: Olkusz

Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???

Post autor: Gonathel » czw sie 16, 2012 19:42

Witam

pożyczyłem dzisiaj miernik podciśnieniowy na chwile i sprawdziłem ciśnienie na wyjściu z N75 do turbiny pokazało tyle ile na zdjęciu (oznaczone biała strzałką ) tylko nie moge się połapać za chiny w jednostkach ;/ ktoś mógłby zerknąć okiem i odczytać ile to psi ?

http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 62404.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???

Post autor: ciachotdi » czw wrz 13, 2012 23:31

panowie odgrzewam i ponawiam pytanie czy można coś zepsuć. Drugie pytanie brzmi czy gumowa rurka co wchodzi na krocieć powinna mieć luz bo u mnie ma ? Tak z dwa milimetry wyczuć można ze ma luz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości