Zmiana komputera problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Zmiana komputera problem

Post autor: Gacekk » ndz sty 11, 2009 09:49

Witam. Zmieniłem Komputer w 1z na 16-bit od Sharana nr 028 906 021 JJ i silnik pracuje na wolnych obrotach nie równo pracuje i kontrolka świec żarowych wogóle się nie zapala tak jakby jej nie było. Przed tymi zmianami wszystko było ok.

Przerabiał ktoś coś takiego??

[ Dodano: 11 Sty 2009 09:00 ]
I jeszcze przekaźnik, który jest zamocowany do podszybia ( chyba od podgrzewania cieczy chłodzącej) cyka cały czas mniej wiecej w takim tempie jak przerywacz kierunków.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 11, 2009 11:49

Gacekk, z tego co wiem nie wystarczy zmienic kompa ale trzeba mu wgrac odpowiedni soft :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » ndz sty 11, 2009 12:00

Ale soft jest z AFN to praktycznie to samo, obroty vagiem spróbuje troszkę podnieść ale o co chodzi z tymi świecami i przekaźnikiem


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 11, 2009 12:28

Gacekk, powiem inaczej - zakladajac kompa od 1Z do 1Z z roznych lat juz nie bedzie gralo bo inaczej jest zaprogramowany sterownik

w AFNie dodatkowo masz sterowanie podcisnieniem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz sty 11, 2009 12:38

Gacekk pisze:Witam. Zmieniłem Komputer w 1z na 16-bit od Sharana nr 028 906 021 JJ i silnik pracuje na wolnych obrotach nie równo pracuje i kontrolka świec żarowych wogóle się nie zapala tak jakby jej nie było. Przed tymi zmianami wszystko było ok.

Przerabiał ktoś coś takiego??
tak
jak u siebie zalozylem nowszy ster afn to tez mi chodzil nie rowno bo dawka bardzo spadla na ok 1 mg na jalowym , trzeb a ja podniesc w adaptacjach.
Musisz jeszcze zmienic kilka pinów przy komputerze , jak bede mial czas to wysle ktore to



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » ndz sty 11, 2009 12:47

Z ta dawka kolega TOMTDI juz mi wytlumaczyl a z tymi pinami jakbys mogl to bede bardzo wdzieczny


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości