Auto nagle zaczeło kopcić i szarpie na wyzszych obrotach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Auto nagle zaczeło kopcić i szarpie na wyzszych obrotach.
Wyjechałem z warsztatu mechanik po podłączeniu golfa 4 1.9TDI 110km do kompa powiedział , że silniczek bardzo dobry...
Nastawił mi coś na turbinie bo wcześniej auto łapało notlaufa ( czy jakoś tak)
No i ok jade sobie na stacje ORLEN zatankować , elegancko wlałem 14L ropy no i po przejechaniu ok. 2km auto nie chce jechać jak się doda więcej gazu ( szarpie i sie dusi) wgl jechać nie idzie...Syn zauważył , że auto kopci na czarno...
Dodam , że filtr paliwa nie był zmieniany od prawdopodobnie dłuzszego czasu...
Biegi wchodzą ładnie ( sprzęgło pracuje jak powinno)
Czego to może być wina ?? stało się to nagle...Przecież ORLEN ma dobrą rope...
Nastawił mi coś na turbinie bo wcześniej auto łapało notlaufa ( czy jakoś tak)
No i ok jade sobie na stacje ORLEN zatankować , elegancko wlałem 14L ropy no i po przejechaniu ok. 2km auto nie chce jechać jak się doda więcej gazu ( szarpie i sie dusi) wgl jechać nie idzie...Syn zauważył , że auto kopci na czarno...
Dodam , że filtr paliwa nie był zmieniany od prawdopodobnie dłuzszego czasu...
Biegi wchodzą ładnie ( sprzęgło pracuje jak powinno)
Czego to może być wina ?? stało się to nagle...Przecież ORLEN ma dobrą rope...
Jak kopci na czarno to znaczy, że dostaje za dużo paliwa. W starszych dieslach oznaczało to, że leją wtryski...Może ten mechanik coś skopał z turbiną i mieszanka dostaje za mało powietrza.
Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
- wombat1989
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 11:25
- Lokalizacja: Rzeszów
w mojej 3ce tak sie stało 1 miesiac temu, Szarpie jak wchodzi na obroty ok 2tys ale na 4 i 5 biegu. wymieniłem filtry i nie wiem co dalej. CZ jakis nastawnik czy przepływomierz czy poduszki pod silnikiem?? Pmocy rok 94 tdi 90km. aha na zimnym silniku bardziej odczuwalne
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 15:34 przez wombat1989, łącznie zmieniany 1 raz.
tomexor12, z tego co widze to sam nic nie zrobisz, bo auto trzeba najpierw porządnie zdiagnozować
skontaktuj sie z rob'em z Gdańska --> http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573
on ci doprowadzi auto do ładu
skontaktuj sie z rob'em z Gdańska --> http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573
on ci doprowadzi auto do ładu
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 15:35 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
tomexor12 pisze:elegancko wlałem 14L ropy no i po przejechaniu ok. 2km auto nie chce jechać jak się doda więcej gazu ( szarpie i sie dusi)
No to na początek zacznij od filtra paliwa , zrobisz to sam , prosta robotatomexor12 pisze:Dodam , że filtr paliwa nie był zmieniany od prawdopodobnie dłuzszego czasu...
bez logów nie wywrózymy , przyczyn może byc naprawde cała masa , do tego tak naprawde sam nie wiesz dokładnie co ten twój mechanior grzebał przy motorzetomexor12 pisze:tylko chce wiedziec co moze byc przyczyna tego
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Sądzę że wydłużył Ci sztangę w turbine że by nie przeładowywałatomexor12 pisze:że silniczek bardzo dobry...
Nastawił mi coś na turbinie bo wcześniej auto łapało notlaufa ( czy jakoś tak)
W dieslach nie mamy mieszanki a tylko do cylidrów jest zasysane czyste powietrze i w końcu suwu sprężania jest wtryskiwane paliwo wprost do cylindra.MetfaN pisze:Jak kopci na czarno to znaczy, że dostaje za dużo paliwa. W starszych dieslach oznaczało to, że leją wtryski...Może ten mechanik coś skopał z turbiną i mieszanka dostaje za mało powietrza.
A tutaj jak dla mnie ewidętnie przyczyna jest w zbyt małym ciśnieniu doładowania spowodowanym tym że mechanik wydłużył sztangę w turbinie żeby nie przeładowywała ale co za dużo to nie zdrowo, poprostu trochę przedobrzył, zdarza się
tomexor12jedź do tego mechanika i powiedz że troszeczkę przedobrzył i powiedz mu co się dzieje tylko bez nerwów to mechanik też inaczej podejdzie do Ciebie może być jeszcze uszkodzony element wykonawczy rególatora kierownic w tym wypadku to koszt około 150-200 PLN-ów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości