dziekuje za odp, na biegu jalowym pobiera paliwo z powietrzem a po zgaszeniu cofa sie paliwo, szczelnosc przewodow oraz ten manewr z butelka postaram sie jak naszybciej zrobic. dziekuje i pozdrawiamSoldier_M pisze:Sprawdź szczelność przewodów paliwowych to podstawa. Sprawdź jak wygląda pobór paliwa na biegu jałowym, czy pobiera Ci powietrze. Wykonaj manewr z butelką (wyeliminowanie nieszczelności za filtrem paliwa) opisywany na forum. Wylukaj czy po zgaszeniu autka cofa Ci się paliwko. Większość twojej niewiedzy jest opisane na forum. Użyj szukacza. Pozdrawiam...
Powietrze w układzie paliwowym Golf IV 1.9 TDI ALH rok 2000
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam kolegow.Ja wymienilem filter na nowy[bo po mrozie w nocy i na starym filtrze]szedl jeden wielki babel i troche ropy auto prawie wcale nie jechalo dwójka powolutku dobilem do sklepu kupilem filter wymienilem nawet bez wymiany oringow bo mroz byl cholerny i zostawilem to na pozniej i wydaje mi sie[ale musze to jeszcze poobserwowac bo to 2 dni dopiero]ze odwieczny babelek powietrz zniknal...zobaczymy jeszcze troche czy sie nie pojawi...
robi
nie znam kosztu tego zaworka bo kumpel miał taką pompe to se wykręciłem doszłem do tego mając dwa takie same autka i przekładając części aż w końcu trafiłem okazało się żę faktycznie zaworek był zacięty W moim przypadku wymiana pomogłaSoldier_M pisze:witam ile kosztowała Ciebie ta wymiana i jak do tego doszedłeś ?
tez mam problem z pecherzykami powietrza za filtrem paliwa...zaworek (podgrzewacz) na filtrze wymienilem, wezyki posprawdzalem, zastosowalem na wszelki wypadek zawor zwrotny zeby paliwo sie nie cofalo
u mnie problem ustal gdy.... zatankowalem zbiornik do pelna, pecherzyki jak reka odjal, zaobserwowalem ze powietrze zaczyna sie spowrotem pojawiac gdy poziom paliwa wg wskaznika na liczniku osiagnie ok polowy zbiornika..
wniosek: jezdzic tylko na pelnym i nie schodzic ponizej polowy zbiornika
a tak na serio czy ktos tez mial taki przypadek ?? jak zrobi sie cieplej zamierzam dobrac sie do zrodla..czyli zbiornika paliwa i zobaczyc co sie tam dzieje..
czy ktos moze wie o co chodzi w moim przypadku ??
u mnie problem ustal gdy.... zatankowalem zbiornik do pelna, pecherzyki jak reka odjal, zaobserwowalem ze powietrze zaczyna sie spowrotem pojawiac gdy poziom paliwa wg wskaznika na liczniku osiagnie ok polowy zbiornika..
wniosek: jezdzic tylko na pelnym i nie schodzic ponizej polowy zbiornika
a tak na serio czy ktos tez mial taki przypadek ?? jak zrobi sie cieplej zamierzam dobrac sie do zrodla..czyli zbiornika paliwa i zobaczyc co sie tam dzieje..
czy ktos moze wie o co chodzi w moim przypadku ??
kolego piszesz o wymianie jakiegoś zaworka w pomie wtryskowej nie bardzo wiem gdzie on się znajduje możesz podpowiedzieć ? może daj jakieś foto umiejscowienia tego zaworu to może i u nas są problemu właśnie z tym zaworem
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
zaworek na pompie gdzie idzie wezyk od powrotu pompy połaczony z wtryskami i do filtra paliwa jak bede mial chwilke to zrobie fotoNeoarti pisze:kolego piszesz o wymianie jakiegoś zaworka w pomie wtryskowej nie bardzo wiem gdzie on się znajduje możesz podpowiedzieć ? może daj jakieś foto umiejscowienia tego zaworu to może i u nas są problemu właśnie z tym zaworem
Pozbyłem się powietrza -- w prosty sposób ... kupiłem puchę od MK5 ... wywaliłem mocowanie - wymieniłem wkład na nowy .. a ,że nie ma w nim żadnych zaworków - podgrzewaczy i innego badziewia to i powietrza nie ma skąd ciągnąć ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Miałem kiedyś identyczną sytuacje az pewnego razu podjechalem pod sklep zgasilem auto i juz go nie uruchomilem, zapowietrzyl sie do konca, a przyczyna i rozwiazanie jest proste... teraz juz proste... auto uruchomilem podlaczajac wezyk z baku do karnistra... wiec problem lezal w tym bialym ssaku co wkreca sie w bak pod tylna kanapa, jest tam wezyk ktorym paliwo wedruje z baku wraca do baku i na jednym jest zaworek zwrotny i jest nieprzemyslanym rozwiazaniem producenta, trzeba ga usunac, znaczy sie przebic jakims precikiem zeby go juz nie bylo , on jest w tym bialym ssaku... nie wiem jak wachowo sie to nazywa, problem ustaje a paliwo sie i tak nie cofa co pewnie neiktorzy zaraz wymysliliby ze zacznie sie paliwo cofac jak sie to usunie. od tej pory moj dieselek chodzi pieknie i nie ma bombelkow powietrza w przewodach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
ja wymienilem u siebie filtr paliwa, zalozylem nowe oringi na podgrzewacz i ani kropelki powietrza nie ma nawet jak sie w filtr puka reka. tylko filtr troche lepszy taki do 100 zl a nie jakis niedopasowany szajs za 20 zl. Na starym przy pukaniu w filty to powietrze dawalo jak glupie a efektem tego bylo to ze po nocy rano trzeba go bylo sporo krecic zanim zapalil nawet z wgranymi poprawionymi mapami paliwowymi. teraz po wymienie filtra pali po nocy na pol obrotu
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości