Powietrze w układzie paliwowym Golf IV 1.9 TDI ALH rok 2000

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

Post autor: milosztk » czw sty 08, 2009 22:33

Soldier_M pisze:Sprawdź szczelność przewodów paliwowych to podstawa. Sprawdź jak wygląda pobór paliwa na biegu jałowym, czy pobiera Ci powietrze. Wykonaj manewr z butelką (wyeliminowanie nieszczelności za filtrem paliwa) opisywany na forum. Wylukaj czy po zgaszeniu autka cofa Ci się paliwko. Większość twojej niewiedzy jest opisane na forum. Użyj szukacza. Pozdrawiam...
dziekuje za odp, na biegu jalowym pobiera paliwo z powietrzem a po zgaszeniu cofa sie paliwo, szczelnosc przewodow oraz ten manewr z butelka postaram sie jak naszybciej zrobic. dziekuje i pozdrawiam



Soldier_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: Soldier_M » pt sty 09, 2009 08:49

Najpierw zmień opaski na przewodach paliwowych przy filtrze i pompie. Na te skręcane ocynkowane. Powinno dużo pomóc. Jak nie pomorze wymiana przewodów. Prawodopodobnie zwykły wężyk ogrodowy wystarczy.


Soldier_Marine

marcelvw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pn lis 17, 2008 14:42
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: marcelvw » pt sty 09, 2009 09:18

tez mialem problem z babelkami powietrza... w zasadzie sam powinien sie odpowietrzyc jednak tak sie nie stalo... wymiana filtra za wiele nie pomogla, ale po wymianie wezykow na ori problem ustal

koszt kompletu takich wezykow nie jest duzy, a mozna tez na szrocie pewnie cos znalesc



robi2502
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lis 27, 2008 20:13
Lokalizacja: Kutno

Post autor: robi2502 » pt sty 09, 2009 12:22

Witam kolegow.Ja wymienilem filter na nowy[bo po mrozie w nocy i na starym filtrze]szedl jeden wielki babel i troche ropy auto prawie wcale nie jechalo dwójka powolutku dobilem do sklepu kupilem filter wymienilem nawet bez wymiany oringow bo mroz byl cholerny i zostawilem to na pozniej i wydaje mi sie[ale musze to jeszcze poobserwowac bo to 2 dni dopiero]ze odwieczny babelek powietrz zniknal...zobaczymy jeszcze troche czy sie nie pojawi...


robi

MarekU744
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt gru 05, 2008 22:11
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: MarekU744 » pn sty 19, 2009 22:55

Soldier_M pisze:witam ile kosztowała Ciebie ta wymiana i jak do tego doszedłeś ?
nie znam kosztu tego zaworka bo kumpel miał taką pompe to se wykręciłem :) doszłem do tego mając dwa takie same autka i przekładając części aż w końcu trafiłem :) okazało się żę faktycznie zaworek był zacięty W moim przypadku wymiana pomogła



Awatar użytkownika
gpmaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
Lokalizacja: slask (Żory)

Post autor: gpmaster » śr sty 21, 2009 15:57

tez mam problem z pecherzykami powietrza za filtrem paliwa...zaworek (podgrzewacz) na filtrze wymienilem, wezyki posprawdzalem, zastosowalem na wszelki wypadek zawor zwrotny zeby paliwo sie nie cofalo

u mnie problem ustal gdy.... zatankowalem zbiornik do pelna, pecherzyki jak reka odjal, zaobserwowalem ze powietrze zaczyna sie spowrotem pojawiac gdy poziom paliwa wg wskaznika na liczniku osiagnie ok polowy zbiornika..

wniosek: jezdzic tylko na pelnym i nie schodzic ponizej polowy zbiornika :P

a tak na serio czy ktos tez mial taki przypadek ?? jak zrobi sie cieplej zamierzam dobrac sie do zrodla..czyli zbiornika paliwa i zobaczyc co sie tam dzieje..

czy ktos moze wie o co chodzi w moim przypadku ??



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sty 25, 2010 13:54

kolego piszesz o wymianie jakiegoś zaworka w pomie wtryskowej nie bardzo wiem gdzie on się znajduje możesz podpowiedzieć ? może daj jakieś foto umiejscowienia tego zaworu to może i u nas są problemu właśnie z tym zaworem


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

MarekU744
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt gru 05, 2008 22:11
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: MarekU744 » pn mar 08, 2010 21:37

Neoarti pisze:kolego piszesz o wymianie jakiegoś zaworka w pomie wtryskowej nie bardzo wiem gdzie on się znajduje możesz podpowiedzieć ? może daj jakieś foto umiejscowienia tego zaworu to może i u nas są problemu właśnie z tym zaworem
zaworek na pompie gdzie idzie wezyk od powrotu pompy połaczony z wtryskami i do filtra paliwa jak bede mial chwilke to zrobie foto :)



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt mar 09, 2010 00:23

Pozbyłem się powietrza -- w prosty sposób ... kupiłem puchę od MK5 ... wywaliłem mocowanie - wymieniłem wkład na nowy .. a ,że nie ma w nim żadnych zaworków - podgrzewaczy i innego badziewia to i powietrza nie ma skąd ciągnąć ... :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

preziosio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob gru 19, 2009 17:27
Lokalizacja: Lubin

Post autor: preziosio » wt mar 09, 2010 14:05

Miałem kiedyś identyczną sytuacje az pewnego razu podjechalem pod sklep zgasilem auto i juz go nie uruchomilem, zapowietrzyl sie do konca, a przyczyna i rozwiazanie jest proste... teraz juz proste... auto uruchomilem podlaczajac wezyk z baku do karnistra... wiec problem lezal w tym bialym ssaku co wkreca sie w bak pod tylna kanapa, jest tam wezyk ktorym paliwo wedruje z baku wraca do baku i na jednym jest zaworek zwrotny i jest nieprzemyslanym rozwiazaniem producenta, trzeba ga usunac, znaczy sie przebic jakims precikiem zeby go juz nie bylo , on jest w tym bialym ssaku... nie wiem jak wachowo sie to nazywa, problem ustaje a paliwo sie i tak nie cofa co pewnie neiktorzy zaraz wymysliliby ze zacznie sie paliwo cofac jak sie to usunie. od tej pory moj dieselek chodzi pieknie i nie ma bombelkow powietrza w przewodach.



pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » wt mar 09, 2010 15:05

ja wymienilem u siebie filtr paliwa, zalozylem nowe oringi na podgrzewacz i ani kropelki powietrza nie ma nawet jak sie w filtr puka reka. tylko filtr troche lepszy taki do 100 zl a nie jakis niedopasowany szajs za 20 zl. Na starym przy pukaniu w filty to powietrze dawalo jak glupie a efektem tego bylo to ze po nocy rano trzeba go bylo sporo krecic zanim zapalil nawet z wgranymi poprawionymi mapami paliwowymi. teraz po wymienie filtra pali po nocy na pol obrotu



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » wt mar 09, 2010 16:58

proponuje poczytac ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości