SWAP z 1.9D na 1.9 TDI (1Z)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jaras_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 11:53
Lokalizacja: Opalenica
Kontakt:

SWAP z 1.9D na 1.9 TDI (1Z)

Post autor: jaras_88 » śr sty 07, 2009 12:06

Witam brat kupił Passata B3. Oryginalnie był silnik 1.9D ktoś wsadził 1.9TDI (1Z). I jest taki problem że na 3 i 4 biegu przy 3000 odcina paliwo jak się popuści pedał i wciśnie z powrotem przyspiesza dalej. Znajomy stwierdził ze przyczyną może być to że w skrzyni jest wsadzony mechaniczny napęd licznika a nie elektroniczny i komputer nie ma informacji o prędkości, więc czy pomoże w takiej sytuacji włożenie czujnika elektronicznego do skrzyni i montaż licznika z Passata B4 TDI?
PozdraVWiam.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 07, 2009 12:08

Wątpię żeby linka mechaniczna była tego przyczyną.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr sty 07, 2009 12:41

jaras_88, Wygląda to na notlauf, wpisz w szukajce notlauf, przeładowanie.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 07, 2009 13:48

jaras_88 pisze:Znajomy stwierdził ze przyczyną może być to że w skrzyni jest wsadzony mechaniczny napęd licznika a nie elektroniczny i komputer nie ma informacji o prędkości, więc czy pomoże w takiej sytuacji włożenie czujnika elektronicznego do skrzyni i montaż licznika z Passata B4 TDI?
nie ma to nic do rzeczy ...
podepnij vaga



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sty 07, 2009 14:30

vag i sprawdzenie przepływomierza, może przechodzić wartość 1275. u mnie własnie tak było na pierburgu

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 1:31 pm ]
Ceglarz pisze:jaras_88, Wygląda to na notlauf, wpisz w szukajce notlauf, przeładowanie.
no nie wygląda, bo notlauf przechodzi po wyłączeniu i włączeniu. a kolega mówi o odpuszczeniu gazu


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości