Przeładowanie a możę notflau sam nie wiem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przeładowanie a możę notflau sam nie wiem.
Witam. Mam jak widać <----- Mk IV variant z 2003 roku . Silnik AXR 1.9 TDI 101Km . Mam też problem z mocą auto potrafi stracić moc ... w całym zakresie obrotów idzie do 120 km/h 2000 obr/min a potem jak taczka z węglem.... Po wyłączeniu i włączeniu silnika auto wraca do żywych ... ale do czasu... Od czego zacząć gdzie zajrzeć .... Nadmienię że zielony jestem... ( w moim starym MK II 1.6 PN mogłem coś pogrzebać ale tu się nie dotykam ) może ktoś by pomugł .... hmmmm.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Przeładowanie jest powodem notlaufa, www.g-lab.pl tam fachowcy Ci pomogą, A przy okazji nie zedrą...
Polecam,
Polecam,
[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Czytałem też coś o N 75 lub o wężach podciśnienia czy coś takiego.... ale chyba bez wizyty u fachowca się nie obejdzie.... a powiedzcie czemu tak się dzieje czy jazda po mieście i to w korkach przez 40 minut... paliwo tylko na orlenie zawsze do pełna i nigdy na rezerwie... poza korkami staramy się jeździć z żoną dynamicznie nigdy nie wyłączamy silnika zaraz po jeździe czekamy aż trochę turbina ostygnie , nie ruszamy zaraz po odpaleniu.... czemu tak się stało.... mam nabite 178 tyś km i mam auto od lipca.... mam już dosyć dokładania pieniędzy do niego.... dopadła mnie już wymiana sprzęgła - docisku - koła dwumasowego.... czujnik świateł stop dopadł mnie w czechach - wymiana oleju w skrzyni biegów ( po zdjęciu dekla bo nie mogłem raz wysprzęglić 5 biegu wylałem może 200 ml czarnego oleju )....czeka mnie mikrostyk w zamku od strony kierowcy - czujnik świateł wstecznych na skrzyni i siłownik zamka centralnego z klapy bagażnika.... może ktoś wie jakie kupić te rzeczy i pomoże mi wymienić bo ja pod blokiem nie mam warunków do tego typu robót...
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Sprawdziłem na grodzi silnika te zawory ale trudno powiedzieć czy są dobre czy popsute... przewody podciśnienia chyba też w dobrej kondycji... znalazłem też coś co przypomina gruszkę z siłownikiem kierownicy i też chodzi w miarę płynnie i lekko... ale to tylko na moje niewprawne oko....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
zdejmij przewód podciśnieniowy ten który idzie za silnik na dół do turbiny zdejmij go u góry przy zaworku i zobacz czy mozna swobodnie przez niego dmuchnąć lub zassać powietrze powinien sprawiać wrażenie zatchanego bo jest na dole podłączony do gruszki a tam nie ma żadnego ujścia powietrza. normalnie weź ustami dmuchnij i pociagnij powietrze z wężyka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości