stało się! nie chce zapalić przy -20 :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
stało się! nie chce zapalić przy -20 :/
Witam! Stało się Sad Mój Golfik 2.0 Tdi nie chce zapalić (termometr w środku pokazuje -20, termometr za oknem -19). Dwa razy próbowałem zaplić, a później wyskoczyła kontrolka silnika (żółta), i teraz jak chcę zapalić (-18 stopni) to kręci tylko ok 1s.
I teraz dwa pytania:
1. jak teraz zapalić? Podłączyć na klemy inne auto (akumulator)
2. na linkę i z drugiego biegu startować?
Czy pojechać na diagnostykę akumulatora? (poliećcie proszę coś z Wrocława)
Dzięki!
I teraz dwa pytania:
1. jak teraz zapalić? Podłączyć na klemy inne auto (akumulator)
2. na linkę i z drugiego biegu startować?
Czy pojechać na diagnostykę akumulatora? (poliećcie proszę coś z Wrocława)
Dzięki!
Linka to raczej zły pomysł.....
Na klemy odpalisz ale,
1. musisz po odpaleniu od razu zdjąć klemę ze swojego akumulatora;
2. autko które będzie Ci podawało prąd musi "mieć wciśnięte" wysokie obroty, wszak dieselek potrzebuje prądu sporo....
Na klemy odpalisz ale,
1. musisz po odpaleniu od razu zdjąć klemę ze swojego akumulatora;
2. autko które będzie Ci podawało prąd musi "mieć wciśnięte" wysokie obroty, wszak dieselek potrzebuje prądu sporo....
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Diagnozować aku???? Co to da?
Jak jest za mało elektrolitu to sam uzupełnisz wodą desytlowaną i będzie git.... Odsiarczać go będą? hahaha - szkoda Twoich pieniędzy....
A jak padł, to jedyne co polecam Tobie sprawdzić to prąd ładowania z alternatora, czy to przypadkiem nie spowodowało rozładowania aku.... (jak będzie za niskie napięcie - prąd ładowania powinien mieć ok 14,4 V....
Jak prąd będzie ok to kup nowy akumulator i będziesz miał spokój na kilka lat...
Jak będziesz odpalał z benzyniaka to BENZYNKA troszkę powyje
Powodzenia....
[ Dodano: 07 Sty 2009 11:10 ]
jak kontrolka silnika będzie się świeciła po uruchomieniu silnika to dopiero będzie coś złego
Jak jest za mało elektrolitu to sam uzupełnisz wodą desytlowaną i będzie git.... Odsiarczać go będą? hahaha - szkoda Twoich pieniędzy....
A jak padł, to jedyne co polecam Tobie sprawdzić to prąd ładowania z alternatora, czy to przypadkiem nie spowodowało rozładowania aku.... (jak będzie za niskie napięcie - prąd ładowania powinien mieć ok 14,4 V....
Jak prąd będzie ok to kup nowy akumulator i będziesz miał spokój na kilka lat...
Jak będziesz odpalał z benzyniaka to BENZYNKA troszkę powyje
Powodzenia....
[ Dodano: 07 Sty 2009 11:10 ]
jak kontrolka silnika będzie się świeciła po uruchomieniu silnika to dopiero będzie coś złego
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Dodatek do paliwa trzeba lać! paliwo przy tej temp zamarza i nic nie zrobisz do póki nie odmarznie do ok -15 są zwykłe paliwa.
Na linke możesz ciągnąć,jeśli podaje paliwo,ale na Twoje ryzyko bo może pasek rozrządu przeskoczyć-nie polecam ja bym się bał.
A na kablach możesz próbować,ale kable do diesla bo pobór jest o wiele większy przy odpalaniu niż na benzynie.Takie kable jak w marketach to sie nadają do ładowania co najwyżej.
Wlej sobie dodatku na pierwszy raz ze 2x więcej niż zalecają na opakowaniu,weź aku do domu i 48h pod prądem.No i najlepiej auto w ciepłe miejsce żeby paliwo nie zamarzło
Na linke możesz ciągnąć,jeśli podaje paliwo,ale na Twoje ryzyko bo może pasek rozrządu przeskoczyć-nie polecam ja bym się bał.
A na kablach możesz próbować,ale kable do diesla bo pobór jest o wiele większy przy odpalaniu niż na benzynie.Takie kable jak w marketach to sie nadają do ładowania co najwyżej.
Wlej sobie dodatku na pierwszy raz ze 2x więcej niż zalecają na opakowaniu,weź aku do domu i 48h pod prądem.No i najlepiej auto w ciepłe miejsce żeby paliwo nie zamarzło
Założyłem dodatkowy filtr przelotowy,zawsze tankuje Ultimate na BP także paliwo dobre i wczoraj przy -20 miałem zamarznięte.Dlatego są dodatkibongo pisze:Ciekawe,mi jakoś nie zamarzaDodatek do paliwa trzeba lać! paliwo przy tej temp zamarza i nic nie zrobisz do póki nie odmarznie do ok -15 są zwykłe paliwa.
Kolego Szanowny, nie pisz bajek i nie strasz użytkowników dieselków takimi newsami!!!!!!Wajsik pisze:Dodatek do paliwa trzeba lać! paliwo przy tej temp zamarza i nic nie zrobisz do póki nie odmarznie do ok -15 są zwykłe paliwa.
Tu masz dane olejów napędowych odnośnie temperatury krzepnięcia (dodam, że na stacjach oleje są co najmniej kat. D):
Temperatura krzepnięcia :
: -5 °C gat. B
: -20 °C gat. D
: -35 °C gat. F
: -40 °C arktyczny klasa 1
Są to informacje z KART CHARAKTERYSTYKI materiałów niebezpiecznych, a poniżej linki do dwóch z nich, żeby nie było, że informacje z kapelusza biorę
Pozdrawiam!!!!!!!!!
OLEJ NAPĘDOWY BP
OLEJ NAPĘDOWY ORLEN
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Napisałem co najmniej kat. D!!!
Ale jak wiesz co widzisz to lej dodatki, przecież Cię nie namawiam, żebyś nie lał
P.S. Na Twoim miejscu zmieniłbym stacje paliw, bo u mnie nie zamarza nawet przy -24 (obecnie jestem na Mazurach - a paliwo tankowane na Shellu obok Malty w Poznaniu)
Ale jak wiesz co widzisz to lej dodatki, przecież Cię nie namawiam, żebyś nie lał
P.S. Na Twoim miejscu zmieniłbym stacje paliw, bo u mnie nie zamarza nawet przy -24 (obecnie jestem na Mazurach - a paliwo tankowane na Shellu obok Malty w Poznaniu)
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 93 gości