witam
mam taki problem a mianowicie ubywa mi plyn z ukladu chlodzacego ale do okreslonego stanu
i tak sie zastanawiam czy nie jest to czasem zaworek od nagrzewnicy bo nigdzie nie widze wyciekow pod samochodem sucho auto nie kopci na bialo ani na niebiesko w srodku nie czuc zapachu plynu jak i nie paruje
tylko nie wiem zabardzo gdzie sie znajduje ten zaworek od nagrzewnicy i jak go najlepiej sprawdzic czy jest on na podszybiu kolo silniczka od wycieraczek? no chyba ze macie jakies inne podejrzenia co to moze byc
uciekajacy plyn chlodzacy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
uciekajacy plyn chlodzacy
Forum Miłośników BMW E30
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
z tego co ja wiem to nie ma zworu od nagrzewnicy
doplyw cieplego powietrza reguluje sie przeslona a nie doplywem wody do nagrzewnicy, przeplyw plynu przez nagrzewnicy jest caly czas, nawet jak leci zimne powietrze
[ Dodano: 05 Sty 2009 17:33 ]
do jakiego momentu ucieka ci plyn?
moze wlewasz go za duzo i podnoszacy sie poziom plynu na cieplym silniku powoduje wypchniecie nadmiaru plunu ze zbiorniczka wyrownawczego
doplyw cieplego powietrza reguluje sie przeslona a nie doplywem wody do nagrzewnicy, przeplyw plynu przez nagrzewnicy jest caly czas, nawet jak leci zimne powietrze
[ Dodano: 05 Sty 2009 17:33 ]
do jakiego momentu ucieka ci plyn?
moze wlewasz go za duzo i podnoszacy sie poziom plynu na cieplym silniku powoduje wypchniecie nadmiaru plunu ze zbiorniczka wyrownawczego
no nie wydaj mi sie ze leje go za duzodo jakiego momentu ucieka ci plyn?
moze wlewasz go za duzo i podnoszacy sie poziom plynu na cieplym silniku powoduje wypchniecie nadmiaru plunu ze zbiorniczka wyrownawczego
bo na zimnym leje go do linii max
a ubywa go tyle ze moge dolac ok 0.5L ale to nie tak z dnia na dzien tylko to moze potrwac tydzien albo i wiecej
Forum Miłośników BMW E30
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
jesli nic nie grzebałeś w układzie chłodzenia, a usterka pojawiła się "sama z siebie" podejrzewał bym sparciały wąż, ewentualnie którąś uszczelkę. Jeśli w komorze silnika nie widać żadnych zawilgoceń zwłaszcza przy króćcach , sprawdź wężyki chłodzenia turbosprężarki (u mnie jeden z nich popuszczał wodę przez maluteńkie otworki). Czasem też tak jest że płyn znika aż osiągnie minimum i wtedy przestaje - nie mam pojęcia dlaczego ale spodkałem sie z tym parę razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości