Spadek temp. nagrzanego silnika podczas dłuższego postoju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » wt sty 06, 2009 00:33

KonradzikIV pisze:jak jest tak zimno to normalne ze szybko sie studzi, termostat musialbys wymienic gdyby wolno się grzał.
wolno się grzeje przy takich niskich temp.ale to podobno normalne :bigok: ??????
pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 00:34 przez szwari, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » wt sty 06, 2009 00:58

No prosze, widzę, z ktos mnie uprzedził w temacie ;), nie tylko mnie dopadł mróz.

Moj problem wyglada troszke inaczej ( temperatura -15-18), autko w pelni rozgrzane ( 90c), ale gdy tylko wlacze ogrzewanie na max, to temperatura silnika spada blyskawicznie do ok. 70c, a powietrze leci letnie.

Dodam jescze, ze gdy jade na lekkim ogrzewaniu, to auto rozgrzewa sie do 90c na odciunku ok. 10km, przy predkosci do 2tys obr/min, gdybym przycisna, to motor znacznie szybciej osiagnalby sowej 90c, ale gdy tylko wlacze ogrzewanie na MAX, to motor nie moze sie nagrzac.

Czy to normalne, czy tam musi byc?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt sty 06, 2009 08:08

To normalne i tak musi być :)


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob maja 03, 2008 10:36

Post autor: Polak » wt sty 06, 2009 11:23

Mnie sie wydaje że podczas jazdy temperatura nie powinna spadac przy ogrzewaniu ma max jak już chyci 90 stopni co innego podczas postoju po paru minutach moze troszke spadnąc temperaturka.Mnie osobiscie wydaje się że mój TDI słabo sie dogrzewa chociaż słsyzałem że one tak maja bo moja mama ma koreańskie tico i tam po 5 km w aucie jest już ciepło w te mrozy :grin:
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 11:24 przez Polak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt sty 06, 2009 11:33

Kolego z postu powyżej..... Zobacz ile w silniku TDI jest elemntów wymieniających ciepło z otoczeniem a ile w TICO :jezor:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob maja 03, 2008 10:36

Post autor: Polak » wt sty 06, 2009 13:31

no ale jakby nie było w takim badziewnym aucie jak Tico robi sie szybciej ciepło niz w golfie IV to mnie troche wkurza :helm:



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt sty 06, 2009 14:10

to kup se benzyne to będziesz miał ciepło po 5km w zimie i po 2 latem


nie porównuj tdi z benzą bo to nie ma sensu
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 17:47 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości