zamiana silnika ajm na asz....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

zamiana silnika ajm na asz....

Post autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 11:52

Witam
Szukalem na forum lecz nie moglem znalezc postu ktory mnie interesuje wiec pytam...
Czy moge wymienic silnik z ajm na asz w mk4? mam 6 biegowa skrzynie i interesuje mnie czy moja skrzynia bedzie pasowac do silnika asz Czy bedzie pasowal osprzet, komputer i inne podzespoly? Interesuje mnie takze Wasza opinia o silniku 1.9 tdi asz a mianowicie jak sie sprawuje ten silnik Z moim Ajm mialem troszke klopoty i nie chce takiego drugiego wkladac.... :grrr:
Z gory dziekuje za odp. :blush:



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » ndz sty 04, 2009 11:59

morzesz wkladac smialo tylko pompowtryski zostaw z ajm-a
ja mam tak i smigam

[ Dodano: 04 Sty 2009 11:01 ]
a co sie dzialo z ajm?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 04, 2009 12:07

Jaki jest senz ladowac silnik 130-to konny z pompkami od 115-tki?
Ja tego nie rozumiem. :(


AFN 165,5@380,8

Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 12:08

Przez uszczelke pekly mi 2 tloki i pierscienie Zrobilem silnik dalem nowa turbine i leje mi sie olej z kolektora ssacego wymienilem 2 razy uszczelke oraz egr i dalej cieknie dosc mam juz tego silnika Pompowtryski mowisz? tylko ze moje maja 270tys przebiegu a ten silnik co mam zamiar kupic ma miec 80 tys ma miec ale ile ma to tego nikt nie wie:P



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » ndz sty 04, 2009 12:23

jest prawie taki sam ma troche inne tloki grubsze korbowody i chyba wal jednym slowem mowiac jest odporniejszy.jak zostawisz swoje pompki bedzie latal jak ajm



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz sty 04, 2009 12:29

jak zostawisz pompki ASZ to Twoj program z AJM moze nie bedzie dobrze wspolpracowac i bedzie problem z moca na niskich obr, spalaniem i odpalaniem.
Mozna skorygowac w sofcie albo przelozyc motor wraz turbina i sterownikiem


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 12:37

a jakbym kupil na allegro kompa do asz czy bedzie problem z imoblizerem? mam turbo ala Arl wiec przeloze sobie Myslalem o kupnie golego silnika blok glowica pompki sam slupek i uzbroic go z ajm osprzetem

[ Dodano: 04 Sty 2009 11:43 ]
Jeszczew jedna rzecz mnie interesuje a mianowicie... Ok roku temu rozpadl mi sie dwumas i wlozylem ciezsze od 2.0 tdi Czy w asz jest taki sam rozklad mocowan dwumasa?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 04, 2009 14:41

Przemek512 pisze:a jakbym kupil na allegro kompa do asz czy bedzie problem z imoblizerem?
Nie bedzie ale musisz znac pin kod zeby przekodowac immobilaizer.Sa specjalne programy do odczytywania pinow.
Przemek512 pisze:Czy w asz jest taki sam rozklad mocowan dwumasa?
Jezeli podeszlo pod ajm-a,to chyba podejdzie i do azs-a

[ Dodano: 04 Sty 2009 13:47 ]
Tylko komputer musi byc dokladnie o takim samym numerze,jak ten na ktorym smigal ten asz.Moga sie bowiem roznic wersja w zaleznosci od rocznika.Chc nie musza.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz sty 04, 2009 19:18

generalnie jeśli wymieniasz silnik, to ja na Twoim miejscu kupiłbym kompletnego ASZ-ta z osprzętem, a to co Ci zostanie z AJM'a wrzucić na Alledrogo ;)

a jeśli chodzi o osprzęt.. jak to jest z kolektorem ssącym?? o ile się nie mylę, ten z AJM chyba nie podejdzie do ASZ..



Awatar użytkownika
Reksio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 17:41
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Reksio » ndz sty 04, 2009 23:10

Pierwsze pytanie to: W jaki sposób kupiłeś auto z silnikiem AJM i który rocznik, z jakim przebiegiem i oczywiście ile już na nim przejechałeś kilometrów, skoro masz takie problemy? ASZ ma mocniejsze tłoki, bo olejowe, a także trwalsze korbowody, skrzynia na początku wytrzyma moc 130 KM, ale później może być różnie, proponuję zakupić komplet silnik + skrzynia i elektronikę.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz sty 04, 2009 23:16

Reksio skrzynia ma nie wytrzymać 15KM różnicy!!!Co to są według Ciebie tłoki olejowe?



Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » pn sty 05, 2009 15:36

Kupilem go 3 lata temu z przebiegiem 120tys Na dzien aktualny ma ma 280tys !5tys temu robilem silnik przez uszczelke ( pisalem juz na forum o tymhttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php ... 58#2431858)lecz po remoncie cieknie olej z kolektora ssacego Cieknie to malo powiedziane leje sie spod niego Wymiana uszczelki czyszczenie intercoolera nic nie dalo....

[ Dodano: 05 Sty 2009 14:46 ]
Szczerze powiem ze juz nie mam nerwow do tego silnika Mozliwe ze mechanik cos zle zlozyl Mowil ze pierwszy raz robil silnik PD Zdecydowalem sie na podmiane na asz Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i rady :pub: Jak zmienie napisze co jak z tym nowym motorem.

[ Dodano: 05 Sty 2009 14:54 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2431858#2431858 to jest link do mojego wczesniejszego postu....



Awatar użytkownika
Reksio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 17:41
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Reksio » pn sty 05, 2009 18:37

Fachowo to się powinno mówić, że tłok z pierścieniem olejowym. Pierścień olejowy służy do zgarniania nadmiaru oleju ze ścianki cylindra podczas ruchu tłoka, olej wraca przez szczeliny w pierścieniu i tłoku do bloku silnika. Proponuję jeśli masz w AJM dobrą skrzynię zakupić nowy sam silnik AJM oczywiście z pomocą dobrego mechanika od Diesli.



Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » pn sty 05, 2009 20:08

Ale czemu mam wkladac ajm ? Mam juz upatrzony silnik asz o to link http://moto.allegro.pl/item515563282_si ... gwara.html
Czy za te pieniadze nie bedzie najrozsadniejszym wyjsciem kupno takiego silnika?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 74 gości