Wyjęcie akumulatora w celu ładowania w domu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Wyjęcie akumulatora w celu ładowania w domu.

Post autor: dark972 » pn sty 05, 2009 10:52

Czy można wyjąc aku. z auta mk4 TDI w celu naładowania /doładowania go z domu ?
Mam " już" 6 letni, tzn. od nowości , oryginalny akumulator ,ale przy - 21C. jakie dzisiaj u nas było , nietety nie pokręcił długo. Kombinuję by go ładowac w domu, ale czy jest jakieś ryzyko resetu, czy alarmów, czy innych cudów w aucie po wyjęciu go ?
Wiem ,że najlepiej kupić NOWY ,ale to różnie z kasą bywa- szczególnie po takich weekendach :) a wcześniej się nie pomyślało.....



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn sty 05, 2009 10:57

Hej,

możersz wyciągać...

Problem może być z immo - czasem wariuje - bardzo rzadko - kilka przypadków na forum

Jeżeli nie masz kodu do radia i nie masz modułu komfortu to może co się zakodować....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn sty 05, 2009 10:58

spokojnie możesz go brać do ładowania, nic się nie zresetuje ;)



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pn sty 05, 2009 11:06

czyzaczek pisze:Jeżeli nie masz kodu do radia i nie masz modułu komfortu to może co się zakodować....
radyjko montowane w serwisie w kraju i cholera wie czy ma jakiś kod.
A ten immobilaizer, ( jeżeli źle napisałem to się nie śmiać..) to może się coś zwiesić czy coś innego, tez montowany seryjnie tak jak alarm...?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn sty 05, 2009 11:32

dark972 pisze:radyjko montowane w serwisie w kraju i cholera wie czy ma jakiś kod.
jeśli masz książkę/instrukcję do tego radia to tam powinna być taka mała wkładka z kodem do niego
dark972 pisze:A ten immobilaizer, ( jeżeli źle napisałem to się nie śmiać..) to może się coś zwiesić czy coś innego, tez montowany seryjnie tak jak alarm...?
tak, to jest w standardzie.. ale nie powinieneś mieć z tym problemu



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn sty 05, 2009 14:53

Hej,

pytałeś co się może stać to Ci po prostu odpisałem :)

Immobiliser to - ALE TO NAPRAWDĘ BARDZO< BARDZO RZADKO - może "zapomnieć" kluczyki i trzeba go od nowa "nauczyć" - ale tym się na serio nie przejmuj....

Co do radia to zakodowane są oryginalne VW BETA lub GAMMA. Jeżeli masz moduł komfortu to on Ci zapamiętuje kod i po podłączeniu radio samo się rozkodowuje. Jeżeli masz jakieś inne to raczej nie powinno być problemu. Kod do radia VW jest, jak napisał kolega wyżej - w książce radia od auta....

A raczej powinien BYĆ!!!! U mnie nie było, bo ta karteczka jest kształtu karty kredytowej i można ją wyrwać - w mojej dokumentacji Helmut wyrwał i miałem później problema....


Pozdrawiam....

[ Dodano: 05 Sty 2009 13:56 ]
Problema= 60 złotych za kod do radia w serwisie VW Auto Wimar w Wawie - wyciągają po numerze nadwozia (VIN) i numerze radia ( nalepka na obudowie ) :D


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości