ustawienie napinacza rozrzadu. dziwne!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

ustawienie napinacza rozrzadu. dziwne!!

Post autor: golfmaniac22 » pt sty 02, 2009 23:28

a wiec mam taki problem wymienialem rozrzad i ustawialem wszystko na znaki silnik po wymianie ladnie zapala i wszystko jest ok oprucz jednej rzeczy mianowicie napinacz paska ustawilem tak jak sie to robi czyli strzalka byla idealnie w wycieciu po obruceniu silnika dwa razy wszystko bylo ok ale teraz pare dni po wymianie sprawdzilem rolke i okazuje sie ze strzalka napinacza jest poza wycieciem tak jakby byla za mocno napieta niewiem oco kaman pomozcie jak go ustawic aby bylo ok silnik to 1.9 tdi axr pd mam napinacz mechaniczny



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob sty 03, 2009 13:58

:bajer:

Obrazek



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » sob sty 03, 2009 17:34

koleo jaszczur dzieki za pomoc :bigok: ale ja wlasnie wedlug tego opisu ustawialem napinacz i teraz jest taka sytuacja ze jak silnik jest zagrzany do 90 to strzalka jest poza wycieciem a gdy silnik jest zimny to strzalka napinacza jest przed wycieciem naprawde niewiem o co chodzi za bardzo



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » sob sty 03, 2009 19:15

ciekawe? :P



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » sob sty 03, 2009 20:57

wiesz ja niewiem czy ciekawe problem jest tego typu ze ja niewiem czy ten napinacz jest dobry owszem ma przejechane 15000 jak go wyjolem to normalnie sie krecil wiec lozysko jest ok niema luzow



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » sob sty 03, 2009 23:05

jest dobry , jezdzij



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » ndz sty 04, 2009 16:49

a patrzyłeś na cieplym silniku?
jeśli tak, to tak ma byc.
Sinik zmienia wymiary po nagrzaniu.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 04, 2009 17:13

Nigdy nie przygladalem sie w jakim stanie jest napinacz na zimnym i cieplym silniku.Sprawdzam tylko stan napiecia paska co 30 tys.
Ale wydaje mi sie,ze byc moze nie ma w tym nic dziwnego.Wiadomo nie od dzisiaj,ze cieply pasek ma tendecje do minimalnego rozciagania sie.Moze mechanizm napinacza w ten sposob
niweluje wszelkie wahania w jego naciagnieciu.Z ciekawosci az sprawdze.


AFN 165,5@380,8

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz sty 04, 2009 23:48

Tommi029 pisze:a patrzyłeś na cieplym silniku?
jeśli tak, to tak ma byc.
Sinik zmienia wymiary po nagrzaniu.
tak sprawdzalem na cieplym skazowka napinacza jest poza wycieciem na zimnym przed wycieciem



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn sty 05, 2009 01:48

jeszcze ważne jest to w jakim punkcie się zatrzymal ten silnik po zgaszeniu bo ten pasek ma obciążenie szarpane i napinacz wtedy pracuje . ja bym się twoim problemem nie przejmował . najważniejsze żeby on nie był zbyt słabo naciagnięty.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » pn sty 05, 2009 17:56

woj-tek pisze:jeszcze ważne jest to w jakim punkcie się zatrzymal ten silnik po zgaszeniu bo ten pasek ma obciążenie szarpane i napinacz wtedy pracuje . ja bym się twoim problemem nie przejmował . najważniejsze żeby on nie był zbyt słabo naciagnięty.
tak jak piszesz kolego sprawdzalem to sam zdjolem pokrywe rozrzadu i krecilem kolem na 5 biegu tak jak sie to robi przy ustawianiu silnika w GMP i rzeczywiscie strzalka od napinacza zmieniala polozenie dzieki za odzew wszystkim :pub: :bigok: :grin:



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » śr sty 07, 2009 12:00

w takim razie czieszę się ze mogłem koledze pomóc w rozwiązaniu problemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości