kłopoty z zagrzewaniem sie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » sob sty 03, 2009 02:08

Dobra, albo jestes niepelnosprawny umyslowo albo po prostu nei umiesz sie wyslowic

Napisalem, ze jestes burak - bo tak sie zaprezentowales w tym temacie - nei moja wina :)

Co do swoich racji - napisalem Ci - zrob jakis eksperyment lub podaj wzory, ktore udowodnia, ze gestosc koncentratu (czyli czy jest rozcienczony czy nie) NIE MA ZADNEGO WPLYWU na odprowadzanie ciepla.
Bo o to wlasnie sie rzucales.

I nie podniecaj sie za bardzo bo Ci zylka peknie


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » sob sty 03, 2009 02:17

Tak, tak, gęstość koncentratu bo jest rozcieńczony....

Tego pewnie cię też w zawodówce nauczyli, jak zupa rozcieńczona to też nie jest gęsta, nie? A raczej po Twojemu , nei?

A używanie jako obelgi porównania do ludzi niepełnosprawnych umysłowo to też raczej chwyt z zawodówki lub z okolic budki z tanimi winami. Jak Cię bawi cudze NIEZAWINIONE nieszczęście to gratuluję wysokich "lotów intelektualnych".


No cóż, teraz już czas żebyś poszedł zakręcić talerzykiem na podłodze i pomachał łapkami z radości.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » sob sty 03, 2009 02:27

Whatever helps you sleep at night, man :)

To jak ? Udowodnisz nam, ze koncentrat nierozcienczony ma IDENTYCZNE parametry odprowadzania ciepla co koncentrat rozcienczony ?

Moze byc jakis artykul. Jakis cytat z encyklopedi (z podaniem zrodla) albo nawet eksperyment Twojego autorstwa. Mysle, ze nie tylko ja chetnie poznam wyniki
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 02:29 przez Demoniq, łącznie zmieniany 1 raz.


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » sob sty 03, 2009 03:04

czyzaczek pisze:Co Ty za BZDURNE BAJKI wypisujesz?????????????
czyzaczek pisze:Weź daruj sobie pisanie PIERDÓŁ
czyzaczek pisze:PROPONUJĘ powrót do PRZEDSZKOLA!!!!
czyzaczek pisze:Ale jak po swoich wypocinach
kolego 65 dni na forum i rugasz klubowiczów jak bure suki- to po pierwsze, piter_s może zle sformułował swoją myśl, ale z tego co czytam większość zrozumiała o co chodzi i wszystko jest git- to po drugie. trochę więcej dystansu- to po trzecie :bigok: . pozdro.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob sty 03, 2009 10:15

przyznaje błąd nie chodziło o gestosc tylko o stężenie, bo to różnie różni ludzie moga zrozumiec, z pewnoscia kolega czyzaczek sie myli bo sam koncentrat ma inne własciwosci cieplne jak rozcięczony.
no i kolego albo pomyliłeś forum albo masz problemy w rodzinie czy zona cie bije i sie tutaj wyzywasz na ludziach, bez urazy.

mozna wszystko wytłumaczyc bez wulgaryzmu i obrazy innych.
tak czy inaczej pozdrowienia dla ciebie. :bigok:



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » sob sty 03, 2009 20:29

chceta se pany nawciskać to piszta se na PW niech normalno wiiaruchna tego nie czyto nie róbta se siary na forum publicznym jak lubita rozgłos to proponuje ul. Wiejską w W-wie.chć wy nie zniżajcie sie do poziomu naszych polityków,wystarczy że za nich się czerwienimy.Pozdro.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob maja 03, 2008 10:36

Post autor: Polak » sob sty 03, 2009 21:35

Mój TDI do 90 stopni też się rozgrzewa po około 10 km a nawet ciut dłużej przy morozach około -8, - 10 stopni.Przed zimą miałem wlasnie z tym problemy i wymieniłem termostat i czujnik temperatury. Ale jak mam np 80 stopni i wlącze odrazu ogrzewanie na max i wiatrak na 2 lub 3 to spadnie na 70.Dopiero jak chyci dobrze 90 to juz nie spada. A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob sty 03, 2009 21:42

Polak pisze:A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??
bo jest dodatkowo schłodzony przez IC



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob sty 03, 2009 22:02

piter_s pisze:Polak napisał/a:
A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??

bo jest dodatkowo schłodzony przez IC

tdi pala mniej paliwa od td i przez to tez slabiej sie rozgrzewaja



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 03, 2009 22:09

DANIEL LHR pisze:
piter_s pisze:Polak napisał/a:
A dlaczego Tdi sie dłużej dogrzewają niz zwykłe diesle badz TD??

bo jest dodatkowo schłodzony przez IC

tdi pala mniej paliwa od td i przez to tez slabiej sie rozgrzewaja
To sie zgadza maja ok 10% wiekrza sprawnosc od D i TD = mniej paliwa mniej ciepła. Poza tym w TDI paliwo sie efektywniej spala stad leprze sprawnosc i wiecej paliwka idzie w prace a nie w ciepło- stad w TDI są podgrzewacze ukłądu chłodzenia. W Focusie na Common railu to bez podgrzewacza ( fabryczny )w ta pogode 40km jazdy i temp. tylko 70st przy sparwnym termostacie- po podłączeniu podgrzewacza 5-10km i po problemie.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » sob sty 03, 2009 22:35

koledzy ,a te swiece to sa jakies typowe do plynu czy takie jak do silnnika?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 03, 2009 22:48

woojas25 pisze:koledzy ,a te swiece to sa jakies typowe do plynu czy takie jak do silnnika?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic858935.html jest to w TDI , nie w każdym MK III ale w dużej ilosci MK IV. Świece sa inne niż w TDI do wstepnego podgrzewania silnika.

[ Dodano: Sob 03 Sty, 2009 ]
A tu podgrzewacz zamontowany w AAZ , kabelki ida przez przekaźnik a steruje sie tym przełącznikiem na desce ( samemu )- przekażnik czasowy działa po załączeniu przycisku po włączeniu zapłonu i trwa to przez max 5 minut od odpalenia- taki wymysł instalatora

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 23:06 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz sty 04, 2009 10:28

no w mk3 tez wystepuja, ale nie we wszystkich, u mnie w 1z jest na głowicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości