Brak mocy po dużych obrotach, po zgaszeniu silnika jest ok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lalapo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 15:03
Lokalizacja: kraków

Brak mocy po dużych obrotach, po zgaszeniu silnika jest ok

Post autor: lalapo » śr sie 06, 2008 21:35

Witam mam golfa 4 tdi 100km na pompowtryskach rok 2001 przebieg 150 tys.Wszystko jest ok golf super chodzi tylko dwa razy mi się zdarzyło jak go przytrzymałem na obrotach pod górę to osłabł tak jak by turbo nie działało nie kopcił.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko ok.Może miał ktoś taki problem co to się dzieje?Z góry dzięki za odpowiedzi.Czy to coś poważnego się psuje?
Ostatnio zmieniony czw sie 07, 2008 13:01 przez lalapo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr sie 06, 2008 21:43

Przeładowanie
Notlauf
Błąd 575
Zaworek N-75
Czyszczenie kierownic w turbinie
Odczyt błędów i diagnoza dynamiczna VAG-COM kanał 011

Wpisz w wyszukiwarce takie hasełka i poczytaj


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
lalapo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 15:03
Lokalizacja: kraków

Post autor: lalapo » pt gru 26, 2008 06:13

Dzięki czyszczenie turbiny i jest OK



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pt sty 02, 2009 15:03

mam podobny problem z moim AXR-em z 2003r dziś zdjąłem osłonę i odkręciłem od ściany grodziowej zawory N75 i jakieś tam jeszcze... zajrzałem na coś co chyba jest turbiną ??? i znalazłem coś co chyba jest gruszką .... przewody podciśnienia wyglądają na dobre... mie zauważyłem jakiś pęknięć czy przetarć a coś co jak mi się wydaje jest siłownikiem kierownicy chodziło jak na mój gust równo i w miarę płynnie... chyba bez podłączenia się do VAG-a nie obejdzie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt sty 02, 2009 20:34

hyper74, To co pokazałeś na zdjęciu to jest kolektor ssący i klapa gasząca, która jest sterowana także podciśnieniem, to nie ma nic do łapania notlaufów.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pt sty 02, 2009 21:22

i tak to jest jak ktoś bez pojęcia bierze się za coś za co nie powinien się brać.... Dobra poddaje się pojadę do G-Lab w łodzi i tam rozwiążą mój problem....


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » sob sty 03, 2009 00:25

hyper74 zamień te zawory czarny z białym i zobacz co się dzieje.Biały to N75 a czarny n18.

Ceglarz to nie jest klapa gaszaca w kolektorze ssącym.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob sty 03, 2009 00:38

Pyton50, W takim co to jest na foto 1, 2, 3 ta plastikowa gruszka, w AXRach jest w innym miejscu, w modelach z lat wcześniejszych była wysoko na wejściu do kolektora ssącego.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » sob sty 03, 2009 01:35

Ta plastikowa gruszka otwiera przepustnicę w chłodnicy EGR,natomiast klapa gasząca w AXR jest sterowana elektrycznie,a w ALH jest sterowana taką własnie plastikową gruchą.
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 01:36 przez Pyton50, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » sob sty 03, 2009 10:59

Znaczy się tutbina jest inna niż w seryjnym AXR ???


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » sob sty 03, 2009 23:31

hyper74 wszystko masz ok.i ori.Zamieniałeś te zaworki?Bo ja dziś robiłem taki manewr i pomogło,to proste spróbuj....



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » ndz sty 04, 2009 11:05

Przed blokiem na minus 6 lub 7 stopni jest ciężko ale spróbuje tylko ciężko te węże schodzą ... bo próbowałem z tego białego zdjąć ale bałem się żeby go nie połamać... popróbuje...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz sty 04, 2009 12:58

Jeśli sztanga chodzi lekko, to wtedy pozostaje zaworek, ew wężyki. Sprawdź czy sztanga porusza się bez oporów.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz sty 04, 2009 13:01

Właśnie uważaj na króciaki od zaworów zeby nie połamać bo teraz mróz i wszystko skostniałe.Rozgrzej silnik i wtedy zdejmuj wężyki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 86 gości