Różnica między MK2 TD (JR) a GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt gru 30, 2008 19:42

bongo pisze:ronuch napisał/a:
ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd
Wygrałeś lodówkę,grasz dalej :bajer:
10 minut śmiechu gwarantowane dzięki bongo :bigok: :bigok:



1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy

d^^b


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr gru 31, 2008 02:09

abrams pisze:1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy

d^^b
Dokładnie dokładnie Genialnie Turbo Doładowany :D:D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr gru 31, 2008 03:23

hehehe beke cisniecie z ludzi:P


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Danek__105
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Danek__105 » śr gru 31, 2008 10:02

Skoro mowa o mocy to mam przy okazji pytanie :)
Czemu normalny 1.6D ma moc 54KM a 1.6TD 1V zaledwie 60KM ??
Seryjnie Turbo w nich jakoś nieekonomicznie dmucha, czy silnik konstrukcyjnie jest słabszy dysponując mniejszą mocą ?? Dopiero od miesiąca wszedłem w świat diesla więc jeszcze wszystkiego na forum nie doczytałem :bigok:



Awatar użytkownika
mientos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 18:45
Lokalizacja: zwardoń/laliki

Post autor: mientos » śr gru 31, 2008 10:22

1v ruzni sie znacznie fazami rozrządu od JP/ME na jego niekożyść



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr gru 31, 2008 10:53

1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr gru 31, 2008 11:40

BENITO pisze:1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2
No właśnie 1V jest to tzw. wersja EKO :D

Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).


Let's Tune it UP !!

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr gru 31, 2008 15:00

New_Man pisze:Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).
Np: pompa (z lda) 10 mm ( :satan: ) + k24 ( :satan: :satan: ) + frmic = :-))))))) :helm:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pt sty 02, 2009 01:15

Krzysiek W. pisze:Np: pompa (z lda) 10 mm ( :satan: ) + k24 ( :satan: :satan: ) + frmic = :-) )))))) :helm:
Do tego :
- GOV MOD
- wydech przelot z downpipe'em
- sportowy filtr (byle nie stożek)
- zwiększona dawka

i kilka innych modów i masz masakratora bendzyn :D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sty 02, 2009 11:31

No ale co to wnosi do tematu ?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tede TD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw cze 05, 2008 23:29
Lokalizacja: PABIANICE
Kontakt:

Post autor: tede TD » pt sty 02, 2009 12:36

New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot :chytry:



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pt sty 02, 2009 13:02

tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ??
Widziałem wiele diesli po modach i tylko kilka miało stożek , bo sportowego dźwięku nie wyciśniesz, lepszy flow też niezbyt możliwy, więc jeżeli mam być szczery to osobiście zamiast stożka wolałbym sportowy filtr np. K&N który jest wytrzymalszy, i przystosowany do tego silnika by jak najlepiej z nim współpracować ...

Wiesz jeżeli chcesz to ok może być stożek ale nie wiele to zmieni ...


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sty 02, 2009 13:04

tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot :chytry:
Bo łatwiej go uszkodzić, a co za tym idzie także turbosprężarkę...

Co nie zmienia faktu, że temat z lekka odbiega od zamierzonego celu ;)

Jak dla mnie różnica między JRem, a SBkiem to:

1. SB ma intercooler
2. Wydajniejsze wtryski na korzyść SBka
3. Przestawiony kąt wytryku w SBku
4. Turbosprężarka chłodzona wodą (nie w każdym, bo były też z T3)

i to chyba wszystko, jak mi się coś przypomni to dopiszę ;)

I najważniejsze rzecz, JR to symbol silnika, a GTD symbol wyposażenia. W 1.6GTD były montowane zarówno silniki Sb jak i JR !!!



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sty 02, 2009 14:25

Lukas-182, Pokaż mi SB fabrycznie wyposażonego w T3 lub K24, te były tylko w JR.
W SB były K14 lub T2. Właśnie dlatego dostały intercooler, bo powietrze tłoczone przez mniejsze turbo się bardziej grzeje.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości