Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 22:44
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » wt gru 30, 2008 22:57
moze nastawnik pompy - odlacz wtyczke od czujnika predkosci na skrzyni i zobacz wtedy
sprawdzales autko na VAGu?
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:03
sprawdzałem na VAGu bo 2 tygodnie temu wydmuchało mi uszczelki na pompie i musiałem ja rozbierac myslalem ze to przez to ale po wymianie uszczelek na pompie problem sie utrzymuje a na kompie ustawiony idealnie i zero błedów
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
-
wawrzon
- Mały gagatek

- Posty: 72
- Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:11
bartekvw na twoim miejscu zacznij od N75 ja mialem podobnie auto nie lapalo notlauf ale brakowalo mu chwilami mocy. Reanimowalem zaworek za pomoca fotoporady z forum(FAQ) i jest ok. Zaworek klepie jak nówka.
[ Dodano: 30 Gru 2008 22:13 ]
Stanio50 jakie uszczelki na pompie? ruszales nastawnik? jesli tak moze dawke masz zle nastawiona, albo nastawnik do czyszczenia
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:13
wawrzon, jasniej prosze co to jest N75 i gdzie go znajde ??
pod nastawnikiem i jakies tam na dole takie okrągłe auto bylo ustawiane na vagu dawka paliwa i zaplon i wszytko gra
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 23:15 przez
Stanio50, łącznie zmieniany 1 raz.
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
-
wawrzon
- Mały gagatek

- Posty: 72
- Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:16
Stanio50 u ciebie jest tak jakby zasyfiony nastawnik i walniety N75 razem nakladaly sie na siebie dajac takie objawy
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:18
ale co to jest n75 bo to mi sie jednynie z nokia kojarzy

golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:21
zawor regulacji doladowania
-
wawrzon
- Mały gagatek

- Posty: 72
- Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:22
N75 to zaworek kolo filtra powietrza ida do niego 3 wezyki czarny czerwony i niebieski. On objawia sie w pierwszej fazie tak ze przy 110 do 130 ma braki mocy chwile ciagnie i przestaje. A nastawnik zasyfiony objawia sie tak ze 3 4 5 bieg ze stala predkoscia auto poszarpuje i tego na VAG nie zauwazysz jako bledu. Oba przypadki przerabialem na swoim mk3.
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:24
na allegro znajdziesz fotki to bedziesz wiedzial gdzie szukac
jezli masz VAGa to proponuje zrobic logi dynamiczne 003, 008 i 011
najlepiej 003 i 008 razem w jednym
wtedy bedzie wiadomo czy turbina dobrze pompuje
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:25
i gdzie go moge znaleźc ?? pewnie gdzies koło turbo co ?
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:31
sparwdz wezyki od podcisnienia, moze sa nieszczelne i turbo przez to nie pompuje
ja mialem tak ze iagnal do 130 a pozniej tracil moc i byl walniety wezyk
-
Stanio50
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
- Lokalizacja: VWałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:34
a z tym czyszczeniem nasawnika to duzo to roboty ? mozna to zrobic w garazu ?? czy to juz wyzsza szkoła jazdy ?
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości