1z- szarpanie na 3, 4 biegu na 5 biegu chwilowe braki mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

1z- szarpanie na 3, 4 biegu na 5 biegu chwilowe braki mocy

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 22:44

PROBLEMIK Z AUTEM: od kupna auta mam mały problem jak jade i staram sie utrzymywac stała predkosc to szarpie mi autem przy dodawaniu gazu szarpanie znika i tak na 3 i 4 biegu natomiast na 5 biegu wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze przy depnieciu gazu nie w podłoge ale mocno wzkazówka predkosciomierza leci leci do góry i np staje na 130km/h i pózniej auto przy gazie w podłoge albo baardzo wolno przyspiesza albo zwalnia (a ja caly czas mam wciesniety gaz) gdy puszcze gaz i nacisne go ponownie auto znów jedzie jedzie np do 150 i sytuacja sie powtarza co to moze byc ?? aha i jeszcze zauwazylem ze jak baaardzo delikatnie naciskam pedał gazu to nie ma czegos takiego ale przy wyprzadzaniu na trasie trzeba przycisnac to normalne Za pomoc z góry dziekuje :bigok: :bigok: :bigok:


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt gru 30, 2008 22:57

moze nastawnik pompy - odlacz wtyczke od czujnika predkosci na skrzyni i zobacz wtedy
sprawdzales autko na VAGu?



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:03

sprawdzałem na VAGu bo 2 tygodnie temu wydmuchało mi uszczelki na pompie i musiałem ja rozbierac myslalem ze to przez to ale po wymianie uszczelek na pompie problem sie utrzymuje a na kompie ustawiony idealnie i zero błedów


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:11

bartekvw na twoim miejscu zacznij od N75 ja mialem podobnie auto nie lapalo notlauf ale brakowalo mu chwilami mocy. Reanimowalem zaworek za pomoca fotoporady z forum(FAQ) i jest ok. Zaworek klepie jak nówka.

[ Dodano: 30 Gru 2008 22:13 ]
Stanio50 jakie uszczelki na pompie? ruszales nastawnik? jesli tak moze dawke masz zle nastawiona, albo nastawnik do czyszczenia



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:13

wawrzon, jasniej prosze co to jest N75 i gdzie go znajde ??

pod nastawnikiem i jakies tam na dole takie okrągłe auto bylo ustawiane na vagu dawka paliwa i zaplon i wszytko gra
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 23:15 przez Stanio50, łącznie zmieniany 1 raz.


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:16

Stanio50 u ciebie jest tak jakby zasyfiony nastawnik i walniety N75 razem nakladaly sie na siebie dajac takie objawy



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:18

ale co to jest n75 bo to mi sie jednynie z nokia kojarzy :(


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:21

zawor regulacji doladowania



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 23:22

N75 to zaworek kolo filtra powietrza ida do niego 3 wezyki czarny czerwony i niebieski. On objawia sie w pierwszej fazie tak ze przy 110 do 130 ma braki mocy chwile ciagnie i przestaje. A nastawnik zasyfiony objawia sie tak ze 3 4 5 bieg ze stala predkoscia auto poszarpuje i tego na VAG nie zauwazysz jako bledu. Oba przypadki przerabialem na swoim mk3.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:24

na allegro znajdziesz fotki to bedziesz wiedzial gdzie szukac
jezli masz VAGa to proponuje zrobic logi dynamiczne 003, 008 i 011
najlepiej 003 i 008 razem w jednym
wtedy bedzie wiadomo czy turbina dobrze pompuje



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:25

i gdzie go moge znaleźc ?? pewnie gdzies koło turbo co ?


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt gru 30, 2008 23:31

sparwdz wezyki od podcisnienia, moze sa nieszczelne i turbo przez to nie pompuje
ja mialem tak ze iagnal do 130 a pozniej tracil moc i byl walniety wezyk



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » wt gru 30, 2008 23:34

a z tym czyszczeniem nasawnika to duzo to roboty ? mozna to zrobic w garazu ?? czy to juz wyzsza szkoła jazdy ?


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości