TDI 1Z numery sterownika !! i pompa wody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn gru 29, 2008 01:07

A tak z ciekawosci. Jesli posiadam komputer 16 bitowy w 1Z to czy on przystosowany jest pod turbine VNT?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 29, 2008 02:38

bradley, kwestia wgrania odpowiedniego softu - komp 8 bitowy tez obsluzy VNT o ile sie nie myle


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
adamciowasyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
Lokalizacja: Legnica

Post autor: adamciowasyl » pn gru 29, 2008 09:51

homsky pisze:
W silnikach z klimatyzacją pompa wody napedzana była wąskim paskiem klinowym wspólnie z pompą wspomagania
W silnikach bez klimy pompa wody napedzana jest szerokim paskiem wielorowkowym wspólnie z alternatorem
Nieprawda :bajer: mam osobiscie golfa 1995 bez klimy TDI 1z i mam 2 paski osobny do alternatora (wieloklinowy) i osobny klinowy do pompy wody i wspomagania, sasiad ma z klima 1994 i tez tak ma tyle ze wieloklinowy napedza jeszcze sprezarke Oba silniki 1z . Wiec nie wiem z kad masz takie info...



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn gru 29, 2008 16:33

adamciowasyl pisze:Wiec nie wiem z kad masz takie info...
Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pn gru 29, 2008 19:40

paski idą tak jak pokazał na rysunku homsky,

Ja mam golfa 96 1Z i mam fabryczny komp 16 bitowy, podobno rzadkość
028 906 021 BF

kompy 16 bitowe są w metalowej obudowie końcowe litery BF,FB,GG
a 8 bit w czarnej plastikowej - AF,AG,AH,C,Q



Awatar użytkownika
hutton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:37
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: hutton » pn gru 29, 2008 21:09

kolego mariachi a czy twoj golf ma immobilaizer jednak moja turbina ta ktora planuje w sadzic jest na zaworze upustowym nie wiecie jakie beda efekty na takiej turbince


o to mój dupowóz viewtopic.php?f=89&t=449192

Awatar użytkownika
adamciowasyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
Lokalizacja: Legnica

Post autor: adamciowasyl » pn gru 29, 2008 22:58

homsky pisze:
adamciowasyl pisze:Wiec nie wiem z kad masz takie info...
[url=http://images26.fotosik.pl/308/4a0a9e4f702e2d86m.jpg]Obrazek[/URL]

No to zonka zaliczylem :/ czyli mam cos kombinowane :/ , albo jakis inny silnik a nie 1z :/ ale jezdzi dobrze :panna:



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt gru 30, 2008 01:03

hutton pisze:kolego mariachi a czy twoj golf ma immobilaizer
ma



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 30, 2008 02:56

mariachi, tak z innej beczki to czuć jak założyłeś te 216 do 1Z ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 30, 2008 09:03

To_mas, ja Ci odpowiem :) mialem najpierw ASVki i bylo czuc roznice teraz mam 216 i jest jeszcze lepiej i to czuc czuc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt gru 30, 2008 10:41

To_mas pisze:mariachi, tak z innej beczki to czuć jak założyłeś te 216 do 1Z ??
różnica jest spora, zbiera się całkiem fajnie, jak patrzyłem po forum to po samych wtryskach 216 na hamowni koledzy w 1Z mieli ok 115ps, a np na ASV ok 105 , ciekawe jak będzie po sofcie.

W każdym razie zdrowy 1Z z 216 idzie porównywalnie jak zdrowy AFN,



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 30, 2008 12:21

dzięki panowie tak właśnie czytałem gdzieś na forum ze same wtryski to moze być i nawet +20 ps bez programu i dlatego chciałem zapytać :D



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt gru 30, 2008 12:51

Ja mam golfa 96 1Z i mam fabryczny komp 16 bitowy, podobno rzadkość
028 906 021 BF
Czy ja wiem czy taka rzadkosc. Tez mam taki :P
Nawet mam ta sama konfiguracje 1Z+216. Tylko mi dmucha 0.7 bara :( A z tego jak patrzylem po czasach jak ludzie logowali po modach to wychodzi, ze teraz mam cos ciut ponad 105KM, wiec tragicznie nie jest jak na zanizone dmuchanie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
adamciowasyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
Lokalizacja: Legnica

Post autor: adamciowasyl » śr gru 31, 2008 01:03

A moze i ja sie podlacze, mam golfa 3 tdi 1z , no i zdobylem za darmo dobre wtsryski od golfa 4 (komplet 4 ) golf nie znam jakie mial oznaczenie ale mial 110 KM (silnik sie zatarl) , czy moge sobie normalnie wstawic te wtryski i czy bedzie jakas roznica w mocy(pewnie tak) a w spalaniu? (bez zmiany dawki) No i jak to wplywa na pompe ????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości