blad g62

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grom143
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 17:05
Lokalizacja: kolobrzeg

blad g62

Post autor: grom143 » ndz gru 28, 2008 17:09

wyskoczyl mi blad g62 sporadyczny skasowalem go i po miesiacu podlanczam pod kompa i znowu jest ten blad tez sporadycznie zadnych objaw nie zauwazylem moze tylko to ze silnik dluzej sie nagrzewa ale wkoncu zima jest wiec chyba ok o z tym zrobic??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 17:12

sprawdź przewody od niego



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 17:30

Proponuję zmienić czujnik.


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 17:34

Bajer pisze:Proponuję zmienić czujnik.
ta :P po co ? błąd sporadyczny, więc pewnie gdzieś nie łączy



grom143
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 17:05
Lokalizacja: kolobrzeg

Post autor: grom143 » ndz gru 28, 2008 17:37

a czy to prawda ze jesli sie nie skasuje tego bledu to silnik dostaje jakies inne dwaki??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 18:26

nie



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 20:17

damcio151 pisze:
Bajer pisze:Proponuję zmienić czujnik.
ta :P po co ? błąd sporadyczny, więc pewnie gdzieś nie łączy
Gratuluję wiedzy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 20:38

Bajer pisze:Gratuluję wiedzy.
mam nadzieję , że to nie był jakiś podtekst ...
jeżeli masz inne zdanie to napisz po czym wnosisz, że czujnik jest do wymiany



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 20:47

damcio151 pisze:po czym wnosisz
Wnosze po doświadczeniu. A doświadczenie mi podowiada że nie zawsze sporadyczny brak kontaktu wskazuje na kabloteke. Najczęsciej winien jest za sporadyczny brak kontaktu sam czujnik. Te wade mialy czujniki pólokrągle 4-pinowe czarne, które zostaly zastąpione zielonymi 059 919 501 A. Bardzo prosty sposób na sprawdzenie tego.........zapalasz silnik, vag, blok z temp. silnika i patrzysz. Reką lekko na boki wyginasz/pociągasz wtyczką od czujnika. Zaczynają skakać wartości temp. Czasem nie duzo i wtedy ecu nie ma podstaw do syglalizacji blędu, czasem nawet pojawia się -40. Wymiana czujnika eleminuje tę usterkę.


Zresztą uważanie że blędy sporadyczne są powodowanie przez instalacje jest nie wlaściwe.
Nie mam zamiaru Cię w jakikolwiek sposób atakować. Widzę że masz wiele zaliczonych pomocy więc wnioskuję że masz pojęcie w temacie.
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 20:57 przez Bajer, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 21:04

Bajer pisze:Wnosze po doświadczeniu. A doświadczenie mi podowiada że nie zawsze sporadyczny brak kontaktu wskazuje na kabloteke. Najczęsciej winien jest za sporadyczny brak kontaktu sam czujnik. Te wade mialy czujniki pólokrągle 4-pinowe czarne, które zostaly zastąpione zielonymi 059 919 501 A. Bardzo prosty sposób na sprawdzenie tego.........zapalasz silnik, vag, blok z temp. silnika i patrzysz. Reką lekko na boki wyginasz/pociągasz wtyczką od czujnika. Zaczynają skakać wartości temp. Czasem nie duzo i wtedy ecu nie ma podstaw do syglalizacji blędu, czasem nawet pojawia się -40. Wymiana czujnika eleminuje tę usterkę.


Zresztą uważanie że blędy sporadyczne są powodowanie przez instalacje jest nie wlaściwe.
Nie mam zamiaru Cię w jakikolwiek sposób atakować. Widzę że masz wiele zaliczonych pomocy więc wnioskuję że masz pojęcie w temacie
ihy ... więc zawsze zmieniasz klientom od razu część , nie patrząc na kabelki ?

Bajer pisze:Najczęsciej winien jest za sporadyczny brak kontaktu sam czujnik.
najczęściej ? a może pin zaśniedział ?

no i jeszcze jedno
Bajer pisze:Zresztą uważanie że blędy sporadyczne są powodowanie przez instalacje jest nie wlaściwe.
błąd sporadyczny w elemencie elektrycznym jest naczęściej spowodowany przerwą lub zwarciem do masy

a teraz podstawa ... najpierw przyglądamy się przewodom , później wymieniamy części - nie jesteśmy ASO , które tylko by wszystko wymieniało
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 21:13 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 21:13

damcio151 pisze:ihy ... więc zawsze zmieniasz klientom od razu część , nie patrząc na kabelki ?
Teraz to kolega popada w skrajność.............

Opisalem Ci tylko jeden przyklad. Czy z niego kiedykolwiek skorzystasz i potem się do tego przyznasz to już nie mój problem. Takich "asów" warsztatowych przez 15 lat pracy z vag-iem/vas-em się nazbieralo.

[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 20:15 ]
damcio151 pisze:błąd sporadyczny w elemencie elektrycznym jest naczęściej spowodowany przerwą lub zwarciem do masy
Uważasz że przerwa w obwodzie może powastać tylko na przewodach....?????? Brawo

A zanikiem plusa lub jego zwarciem nie powoduje blędów sporadycznych??? :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 21:20 przez Bajer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 21:19

Bajer pisze:Teraz to kolega popada w skrajność.............
nie popadam w skrajność , tylko dyskutuje , zadaje pytania
Bajer pisze:Opisalem Ci tylko jeden przyklad.
nie napisałeś "miałem przypadek" , tylko
Bajer pisze:Najczęsciej winien jest za sporadyczny brak kontaktu sam czujnik. Te wade mialy czujniki pólokrągle 4-pinowe czarne, które zostaly zastąpione zielonymi 059 919 501 A
wychodzi na to , że to było wiele aut ... no chyba, że ja coś źle zrozumiałem
Bajer pisze:Takich "asów" warsztatowych przez 15 lat pracy z vag-iem/vas-em się nazbieralo.
to o mnie piszesz ? uwierz , o vagu i pracy z nim mam dosyć dużą wiedzę :bajer:
Bajer pisze:Uważasz że przerwa w obwodzie może powastać tylko na przewodach....?????? Brawo
czytaj ze zrozumieniem ... napisałem najczęściej , nie zawsze

[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 20:21 ]
poza tym to jasne, ze przerwa może być w czujniku - tam też są połączenia elektryczne

[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 20:22 ]
Bajer pisze:A zanikiem plusa lub jego zwarciem nie powoduje blędów sporadycznych??? :bajer:
nie znamy pełnego opisu błędu



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 21:22

Widzę że lubisz przepychanki slowne na które niestety nie mam czasu i ochoty. Zresztą widać po czasie spędzonym na forum na co poświęcasz swój czas.


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 28, 2008 21:25

Bajer pisze:Widzę że lubisz przepychanki slowne na które niestety nie mam czasu i ochoty
przeglądnij moje posty ... nie lubię przepychanek :bajer: szczerze bym już to zakończył
Bajer pisze:Zresztą widać po czasie spędzonym na forum na co poświęcasz swój czas.
często siedzę na forum ... i co w związku z tym ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości