witam.
myślę że to pierścionki.
ustawiłem kąt wtrysku. samochodzik dość żwawy.
1. jak jest ciepły, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu od razu pali cacy ale jak postoi z 3-5 minut pali gorzej ( krecic z 4 razy chyba że na przyśpieszaczu to lepiej)
2. jak zimny kopci na biało niebiesko (4minuty) potem sie uspokaja i kopci na czarno niebiesko( mam icka i są opary oleju w dolocie).
3. czy spróbować jeszcze przyśpieszyć lekko kąt wtrysku. czy biały dym może być przyczyną czegoś innego( olej, wtryski czy cus??)
aha i to dopalanie po 5 minutach gdy ciepły stasznie to denerwujace( paliwo sie nie cofa a poza tym po wyciagieciu przyśpieszacza pali spoko)
4. i ten przyśpieszacz czy on daje wieksza dawke paliwa i z tym sie wiaze szybszy kąt wtrysku.
bo nie wiem czy dobrze rozumiem gdy zmniejsze i zwieksze dawke zmienia sie kąt wtrysku??????
zimny kopci na biało niebieski kolor ciepły ciężko pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kąt wtrysku (za późny), uszkodzone świece żarowe, lub lejące wtryskiwacze.
[ Dodano: 26 Gru 2008 12:35 ]
przyspieszacz jak sama nazwawskazuje że tylko przyspiesza kąt wtrysku i ewentualnie w zależności od pompy (wersji) może zwiększać obroty biegu jałowego.
Radzę szczególną uwagę zwrócić na kąt wtrysku oraz na wtryskiwacze.
[ Dodano: 26 Gru 2008 12:35 ]
przyspieszacz jak sama nazwawskazuje że tylko przyspiesza kąt wtrysku i ewentualnie w zależności od pompy (wersji) może zwiększać obroty biegu jałowego.
Radzę szczególną uwagę zwrócić na kąt wtrysku oraz na wtryskiwacze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 47 gości