Witam wszystkich . mam problem z mk4 1.9 tdi asz. kopci rano

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Witam wszystkich . mam problem z mk4 1.9 tdi asz. kopci rano

Post autor: woj-tek » ndz gru 21, 2008 01:12

Witam wszystkich mam taki problem z silnikiem asz 130 ps. po odpaleniu rano przez 10 sekund kopci na biało tak jakby olejem . Wiec wkurzało mnie to strasznie i wymieniłem silnik pozostała tylko stara turbina i wałek rozrządu który nie jest wycięty krzywki ok. pompowtryski też zmieniłem a ten dalej rano jak kopcił tak kopci później jest wszystko ok śmiga dobrze i pali bez dymu . dodję że rano pali od strzału ma tylko lekkie drgnięcia takie szarpanki delikatne jakby na 3 cylindrach chodził . uszczelniacze na zaworach też wymieniłem .i teraz już głupi jestem .



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » ndz gru 21, 2008 01:33

powodem drgawek po odpaleniu moze byc jedna ze swiec zarowych...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz gru 21, 2008 01:38

sprawdzałem je wszystkie grzeją ale moge jeszcze je wymienić może pompowtrysk ale gdzie i jak go sprawdzić. tak jak pisałem wymieniłem 4 sztuki ale na uzywane.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz gru 21, 2008 01:57

woj-tek pisze:po odpaleniu rano przez 10 sekund kopci na biało tak jakby olejem . Wiec wkurzało mnie to strasznie i wymieniłem silnik pozostała tylko stara turbina
tylko przez to wymieniłeś silnik?? chyba żartujesz :blush:

co do białego dymu.. u mnie czasem jest, czasem go nie ma.. zauważyłem że rano, jakieś 2 min po odpaleniu prawdopodobnie uruchamia się zawór EGR i wtedy autko zaczyna dymić na biało, choć nieznacznie
woj-tek pisze:dodję że rano pali od strzału ma tylko lekkie drgnięcia takie szarpanki delikatne
nie od dziś wiadomo że ASZ-ty lubią tak poszarpywać, mój ma to samo..



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz gru 21, 2008 02:15

pisze poważnie wymieniłem bo tamtego chip zajechał miał ponad 160 koni popękała głowica miedzy zaworami a tych silnikach to się nie zdarza i dwa tloki zewnętrzne też posiadają ryski pęknięć . ale itak zachowywał się dokładnie tak jak ten teraz mam orginalny program drugi silnik i lipa z tym kopceniem egr też odłączałem . grzebie w tych silnikach nie od dziś ale ten mnie pokonał . może turbina olejem leje na kolektor ssący i rano spłynie to do silnika nie wiem a moze turbina daje do kolektora wydechowego hgw.

[ Dodano: 21 Gru 2008 01:20 ]
jak ktoś chce zobaczyć stan silnika po chipie to chętnie zapraszam ogólnie zajechany jakby miał z 500 000 kilometrów . mam rozebranego na śrubki asz 130 koni 2003 rok.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn gru 22, 2008 09:28

daj soft z tego cuda i fotki motorowni


www.vagtune.pl tel. 502730289

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn gru 22, 2008 15:31

postaram się zrobić zdjęcia jak tylko bede mógł najszybciej ale padlinę wywiozłem i jak tylko tam będe to z pwenością zrobię fotki . Powiedzcie jeszcze jak je tu zamieścić bo jestem nowicjuszem na forum.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn gru 22, 2008 15:58

woj-tek pisze:Powiedzcie jeszcze jak je tu zamieścić bo jestem nowicjuszem na forum.
Zarejestruj sie np na fotosiku : http://www.fotosik.pl/
tam wrzucasz zdjęcia , a na forum tylko wklejasz linka z fotosika i zdjęcie otwiera sie normalnie na forum


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn gru 22, 2008 16:06

Osz fuck! Moj tez 5 sekund rano kopci na bialo (niespalona ropa dokladnie rzecz biorac) I tez mam 160 kuca - i to z 90... Nic, pod choinke sobie musze nowy motor kupic ;( :rotfl:
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 16:06 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » czw gru 25, 2008 16:30

''Gaz jest do kuchenek, ropa do ciężarówek, a do samochodów leje się benzynę. ''------ Uważam że nie masz racji z tych benzyn to już wiele nie da się wycisnąć oprócz spalania . Przyszłość jest w silnikach o dużym momencie obrotowym na małych obrotach i w ich ekonomi a bęzyniaki do nich niestety nigdy nie należały i pewnie nie będą. nie wspomnę o żywotności tych jednostek.

[ Dodano: 25 Gru 2008 15:31 ]
dziękuję za tego fotosika jak zamieszcze zdjęcia to dam znać.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw gru 25, 2008 16:53

woj-tek pisze:Przyszłość jest w silnikach o dużym momencie obrotowym na małych obrotach i w ich ekonomi a bęzyniaki do nich niestety nigdy nie należały i pewnie nie będą. nie wspomnę o żywotności tych jednostek.
A 1.4TFSI?



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » czw gru 25, 2008 18:55

zobaczymy jak będzie z żywotnością 1.4 160km. i założe się że dyche pali. tam całą robote robi turbina pogonic go wystarczy i zaraz zgasić może już się nie obudzić turbo do czerwonosci się grzeje w benzynach . jak chcesz to zdobęde dużo informacji praktyccznych chociaż mało tego jeździ bo pewnie taki golf ze 120 tysiaków kosztuje.

[ Dodano: 25 Gru 2008 18:02 ]
i tak seryjny 2.0 tdi ma 170 koni i można śmiało go kręcić na wiecej a to 1.4 jak podkręcisz to :(



Awatar użytkownika
caddy24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: caddy24 » pt maja 08, 2009 14:41

woj-tek pisze:i założe się że dyche pali
mala pojemnosc + doladowanie = niskie spalanie
ale tylko przy spokojnej jezdzie...jak ktos wykorzystuje wszystkie konie pod maska to nietety ale trzeba je nakarmic...



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pt maja 08, 2009 16:17

te 1,4 palą 8 latrów a jak się ciśnie to 12l były wyniki testu w tvn turbo


a tak na marginesie chciałbym mieć te 1,4 zamiast swojego 1,4 60 koni
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 16:18 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości