1.6td calkowicie rozregulowana pompa i kat wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6td calkowicie rozregulowana pompa i kat wtrysku
witam. obroty ustawione przyspieszaczem na sluch, dawka paliwa na oko zeby troche kopcil i jakos chodzil,
boost pin podpilowany, cisnienie 1.3 bara. kat wtrysku ustawiony na chybil trafil.
jak ustawic odpowiednia dawke paliwa. skad bede wiedzial ze jest ok? taka jaka powinna byc?
boost pin podpilowany, cisnienie 1.3 bara. kat wtrysku ustawiony na chybil trafil.
jak ustawic odpowiednia dawke paliwa. skad bede wiedzial ze jest ok? taka jaka powinna byc?
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Tak na oko? Zeby podczas jednostajnej jazdy nie kopcil wcale a podczas deptania sandala lekko podkapcal (oczywiscie najlepiej byloby gdyby w obu przypadkach nie kopcil). Lekki czarny bak jest dopuszczalny, czarny batory nie bardzo.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dokładnie , żeby klekot nie kopcił stale , przy pełnym doładowaniu nie powinien .bradley pisze:Tak na oko? Zeby podczas jednostajnej jazdy nie kopcil wcale a podczas deptania sandala lekko podkapcal (oczywiscie najlepiej byloby gdyby w obu przypadkach nie kopcil). Lekki czarny bak jest dopuszczalny, czarny batory nie bardzo.
a tak ps
Po co piłowałes bost pina ? 1,6 TD raczej wszystkim starczało samo odwrócenie pina a nikt go nie piłował jak w 1,9.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
myslalem jak ustawic i zrobie tak . odlacze calkiem turbine od dolotu do komory dolotowej zeby chodzil jak zwykly diesel i wtedy ustawie dawke, kat wtrysku tak na palenie i przejazdzke.
po co spilowalem? spiluj go konkretnie a sam zobaczysz:) udalo mi sie zejsc do 8,5s do setki przy lekko zwiekszonej dawce.
mam ic, spilowany pin cisnienie 1,35b.
to chyba niezly wynik;)
po co spilowalem? spiluj go konkretnie a sam zobaczysz:) udalo mi sie zejsc do 8,5s do setki przy lekko zwiekszonej dawce.
mam ic, spilowany pin cisnienie 1,35b.
to chyba niezly wynik;)
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Tylko pozniej nie zapomnij zwiekszyc dawki paliwa bo takie ustawienie mialo by sens gdybys mial bardzo male doladowanie a tutaj 1.3 bar Pozniej bedziesz mial tak, ze jak turbina zacznie pompowac swoj nominal to zamiast podkapcac na czarno to bedzie na bialo bo za duzo powietrza a za malo paliwa.myslalem jak ustawic i zrobie tak . odlacze calkiem turbine od dolotu do komory dolotowej zeby chodzil jak zwykly diesel i wtedy ustawie dawke, kat wtrysku tak na palenie i przejazdzke.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
no ja akurat koksu mam akuratJABcok20 pisze:po co spilowalem? spiluj go konkretnie a sam zobaczysz:)
gratki , wynik niezły a ile koni obstawiałbyśJABcok20 pisze:udalo mi sie zejsc do 8,5s
też mam icka i pompe 10 mm(gov mod i obrócenie LDA) , turbo małe k14 ale jeżdziłem na ciśnieniu 1,7 bara9wydech 50mm przelot ) i wtedy czas wychodził mi około 9-10 do 100km/h tak że szczerze gratulujęJABcok20 pisze:mam ic, spilowany pin cisnienie 1,35b.
to chyba niezly wynik;)
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
silnik siedzi w golfie mk1. ale ju dałem sobie spokój z podkrecaniem go bo ile bym nie wycisnał to i tak za malo. mam zamiar go ustawic na ekonomie i nie wiem jak sie zabrac.
jedno wiem na pewno pierścionki do wymiany.
jak lekko przygazuje na biegu jalowym to puszcza chmurke.
czy tak macie, czy moze nie ma kopcić wogóle?
aha zapomnialem że ten pin im bardziej sie spiłuje tym bardziej przyspiesza kat wtrysku.
czy może sie myle:)
bo dzisiaj spiłowałem za bardzo i przesadziłm.
gdy miałem tak dosc dobrze dobrany kąt( a byl konkretny) to moje oponki 195 z przodu na obrotach powyżej 4 tysiecy mielily , ale też lubił zakopcić.
teraz już tak nie mieli:( pin spilowany obrocony w miejsce nie spiłowane )
jednak silnik mi się znudzil bo żeby cokolwiek ustawić trzeba mieć sprzet do ustawiania kaa wtrysku( żeby byc pewnym co sie ma jak ustawiobne) bo bez niego to szjoda paliwa;)
chyba że ma ktoś pewny sposób na ustawienie na sluch czy jakoś
[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 19:16 ]
najgorsze jest to spalanie po podkręceniu , lubi zakopcić a jeździć spokojnie sie nie da
jak chcesz spiłoać to musisz szczyt kreski namalowanej przez pin zostawić na tej samej wysokości , czyli piłowac aby poczatek kreski pozostał. ja chyba osiagnałem granice a chcialem wiecej i przesadziłem:(
jedno wiem na pewno pierścionki do wymiany.
jak lekko przygazuje na biegu jalowym to puszcza chmurke.
czy tak macie, czy moze nie ma kopcić wogóle?
aha zapomnialem że ten pin im bardziej sie spiłuje tym bardziej przyspiesza kat wtrysku.
czy może sie myle:)
bo dzisiaj spiłowałem za bardzo i przesadziłm.
gdy miałem tak dosc dobrze dobrany kąt( a byl konkretny) to moje oponki 195 z przodu na obrotach powyżej 4 tysiecy mielily , ale też lubił zakopcić.
teraz już tak nie mieli:( pin spilowany obrocony w miejsce nie spiłowane )
jednak silnik mi się znudzil bo żeby cokolwiek ustawić trzeba mieć sprzet do ustawiania kaa wtrysku( żeby byc pewnym co sie ma jak ustawiobne) bo bez niego to szjoda paliwa;)
chyba że ma ktoś pewny sposób na ustawienie na sluch czy jakoś
[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 19:16 ]
najgorsze jest to spalanie po podkręceniu , lubi zakopcić a jeździć spokojnie sie nie da
jak chcesz spiłoać to musisz szczyt kreski namalowanej przez pin zostawić na tej samej wysokości , czyli piłowac aby poczatek kreski pozostał. ja chyba osiagnałem granice a chcialem wiecej i przesadziłem:(
pokaże ustawione mam na ori pinie i kat wtrysku tak aby jako wolnossacy dość dobrze szedł.
podpiluję go troszke i nagam coś na youtuba. pozd wesolych swiąt:)
hm spec hehe po prostu duzo wyciągnełem bez zbytnich wydatków:)
[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 21:29 ]
z turbiny k14 wiecej już chyba nie wyciagne. ale w przyszlości mam zamiar zmienić na coś wydajniejszego i wrzucić 4x4. ale 1.6 td raczej ma nisko postawiona poprzeczke( mam na mysli normalne użytkowanie bez robienia zasłony dymnej)
jak spilujesz pina samochód w pewnym momencie dostaje kopa i mieli na 2 biegu
podpiluję go troszke i nagam coś na youtuba. pozd wesolych swiąt:)
hm spec hehe po prostu duzo wyciągnełem bez zbytnich wydatków:)
[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 21:29 ]
z turbiny k14 wiecej już chyba nie wyciagne. ale w przyszlości mam zamiar zmienić na coś wydajniejszego i wrzucić 4x4. ale 1.6 td raczej ma nisko postawiona poprzeczke( mam na mysli normalne użytkowanie bez robienia zasłony dymnej)
jak spilujesz pina samochód w pewnym momencie dostaje kopa i mieli na 2 biegu
gps mialem jak mialem fele 15 i profil 175/55 pokazywał o 5km mniejsza predkosc niż na liczniku.
a przy sprawdzeniu miałem 14cali 195/45. i na trojce pociagnelem do 100 w 8,5 sekundy.
z przodu 195/55 a z tylu 225/40
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 15:47 ]
dzis sprawdzałem
licznik pokazuje o 15km za niską prędkość według nawigacji. (licznik jest przerabiany od benzyny.
osiagnelem zatem 115 km/h(według licznika ) w ok10,5 sekundy
samochód ma tłumik cały założony od 1.5 diesla 45mm czy nawet 40 nie pamietam( w przyszłości przebuduje) fele 14" 195/45 tył 225/40.
spilowany pin
intercooler od bmw tds.
Pierścienie tłokowe do wymiany( wyrzuca kompresje odma i czasami ciężko pali na cieplym silniku) pare razy był przegrzany bo wydmuchalo uszczelke i jezdzilem tak z dwa miechy:):P
ciśnienie 1,2 bara
.
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 16:09 ]
a przy sprawdzeniu miałem 14cali 195/45. i na trojce pociagnelem do 100 w 8,5 sekundy.
z przodu 195/55 a z tylu 225/40
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 15:47 ]
dzis sprawdzałem
licznik pokazuje o 15km za niską prędkość według nawigacji. (licznik jest przerabiany od benzyny.
osiagnelem zatem 115 km/h(według licznika ) w ok10,5 sekundy
samochód ma tłumik cały założony od 1.5 diesla 45mm czy nawet 40 nie pamietam( w przyszłości przebuduje) fele 14" 195/45 tył 225/40.
spilowany pin
intercooler od bmw tds.
Pierścienie tłokowe do wymiany( wyrzuca kompresje odma i czasami ciężko pali na cieplym silniku) pare razy był przegrzany bo wydmuchalo uszczelke i jezdzilem tak z dwa miechy:):P
ciśnienie 1,2 bara
.
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 16:09 ]
JABcok20 pisze:gps mialem jak mialem fele 15 i profil 175/55 pokazywał o 5km mniejsza predkosc niż na liczniku.
a przy sprawdzeniu miałem 14cali 195/45. i na trojce pociagnelem do 100 w 8,5 sekundy.
z przodu 195/55 a z tylu 225/40
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 15:47 ]
dzis sprawdzałem
licznik pokazuje o 15km za niską prędkość według nawigacji. (licznik jest przerabiany od benzyny.
osiagnelem zatem 115 km/h(według licznika ) w ok10,5 sekundy
samochód ma tłumik cały założony od 1.5 diesla 45mm czy nawet 40 nie pamietam( w przyszłości przebuduje) fele 14" 195/45 tył 225/40.
spilowany pin
intercooler od bmw tds.
Pierścienie tłokowe do wymiany( wyrzuca kompresje odma i czasami ciężko pali na cieplym silniku) pare razy był przegrzany bo wydmuchalo uszczelke i jezdzilem tak z dwa miechy:):P
ciśnienie 1,2 bara
.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości