Czyszczenie turbiny w VW MK 4 TDI 81 Kw

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Czyszczenie turbiny w VW MK 4 TDI 81 Kw

Post autor: grzybsi » ndz gru 21, 2008 22:12

Witam Szanownych kolegów może ktoś wie czy w okolicy Legnicy (woj . dolnośląskie) ktoś zajmuje sie naprawą turbin? tzn. mi głównie chodzi o czyszczenie turbo...wiem ze w sieci istnieją opisy jak to samemu zrobić ale ja nie znam sie na mechanice i wolę aby zajął sie tym fachowiec ;)...Proszę o pomoc..pozdrawiam :)



michal27
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob lis 08, 2008 22:59
Lokalizacja: turek
Kontakt:

Post autor: michal27 » pn gru 22, 2008 12:25

Jezeli nie chcesz podejmowac sie rozbiorki turbiny to wystarczy ja wymontowac z auta i wrzucic do nafty,jest silnie penetrujaca i napewno pomoze.Duzo o tym bylo na forum vw passat,poczytaj



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn gru 22, 2008 13:33

Samo zdjecie jej jest dosc ciezkie bo dojscie jest straszne ale jak masz troszke smykalki w łapkach to dasz rade. Wyciagnij turbo, przeropuj, poruszaj sztanga podczas ropowania i to im wiecej tym lepiej. W sumie to zalezy jak mocno sa zasyfione kierownice ale jesli tylko troche to po czysczeniu i zamontowaniu warto pobutowac troszke auto tak zeby wypalilo nagar. Nie jest to moze profesjonalne czyszczenie ale kilku osobom pomoglo i nie mialo potem problemow z przeladowywaniem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn gru 22, 2008 16:05

grzybsi, nie wiem jak kolegom którzy Ci doradzaja ale to robota głupiego, a nawet jak polezy Ci dmuchawa w nafcie czy innych wynalazkach to niestaty zapieczony nagar na kierowniczkach i tak pozostanie, po czyszczeniu turbo należą ją spsikać preparatem odtłuszczającym, bo co z czyszczenia będzie jak spalaliny trafią na kierownice tłuste i to w takiej temperaturze to efekt bedzie ten sam co przed wyciąganiem turbo - więc sposób przoponowany przez przedmóców mija się z celem - ale zrób jak chcesz

a tak wogóle to czyszczenie turbo to naprawde prosta sprawa, tylko trzeba miec troche cierpliwości, pare kluczy, papieru wodnego, preparat odtłuszczający no i z 5 godzin wolnych i jeszcze WD40 i do dzieła, więcej bedzie Ci trwało wyciągnięcie turbo niż samo jej czyszczenie


tutaj jest podobny temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 7a#2429300
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 16:25 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości