Kontrolka ładowanie gaśnie po ok 10 sek. Dlaczego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wirusekx@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 19, 2008 00:37
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Kontrolka ładowanie gaśnie po ok 10 sek. Dlaczego?

Post autor: wirusekx@wp.pl » pt gru 19, 2008 01:19

Witam
Mam mały problem z moim Golfikiem. Mianowicie po zapaleniu Auta dopiero po ok 5-15 sekundach gaśnie kontrolka ładowanie akumulatora(chyba ze zwieksze obroty to zgasnie, lecz po puszcznie pedalu gazu znow na chwilke sie zapala lub miga). Nie jest to sytuacja codzienna, zdarza sie to po dluzszym postoju w wilgotne lub deszczowe dni. Dodam ze nie mam zadych problemow z ładowaniem(14,4 bez obciazenia 14,2 z pełnym obciazeniem). Co moze byc powodem tej sytuacji? Moze pasek wieloklinowy i napinacz? regulator wymieniony kilka miesiecy temu, alternetor bosch, tdi 110 ahf



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 19, 2008 01:39

Pierwsza rzecz to sprawdzenie paska :bajer: Przy kazdym przegladzie powinno sie sprawdzac, albo i czesciej :)
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 01:39 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kontrolka ładowanie gaśnie po ok 10 sek. Dlaczego?

Post autor: tomch » pt gru 19, 2008 01:42

wirusekx@wp.pl pisze:Witam
Mam mały problem z moim Golfikiem. Mianowicie po zapaleniu Auta dopiero po ok 5-15 sekundach gaśnie kontrolka ładowanie akumulatora(chyba ze zwieksze obroty to zgasnie, lecz po puszcznie pedalu gazu znow na chwilke sie zapala lub miga). Nie jest to sytuacja codzienna, zdarza sie to po dluzszym postoju w wilgotne lub deszczowe dni. Dodam ze nie mam zadych problemow z ładowaniem(14,4 bez obciazenia 14,2 z pełnym obciazeniem). Co moze byc powodem tej sytuacji? Moze pasek wieloklinowy i napinacz? regulator wymieniony kilka miesiecy temu, alternetor bosch, tdi 110 ahf
Spr masę regulatora nap, diody, czy wirnik alternatora nie ma zwarcia. Pozdro



wirusekx@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 19, 2008 00:37
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: wirusekx@wp.pl » pt gru 19, 2008 01:46

ale czy pasek nie powinnien piszczeć jeśli sie ślizga? Auto ma 196 tys(nie wiem czy byl pasek z napinaczem wymieniany). A na moje oko pasek jest w dobrym stanie:)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 19, 2008 01:55

Sprawdz napiecie paska. U mnie np nie piszczal jak byl za luzny.



wirusekx@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 19, 2008 00:37
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: wirusekx@wp.pl » pt gru 19, 2008 13:51

A JAK BARDZO POWINIEN SIĘ UGINAĆ PASEK? ZAUWAŻYŁEM JESZCZE ŻE OKOLICE NAPINACZ,PASKA PO ODPALENIU DOŚĆ GŁOŚNO PRZEZ CHWILĘ CHODZI(CAŁY CZAS PRZYPOMINAM ZE DZIEJE SIE TAK TYLKO PO DLUZSZYM POSTOJU W MOKRE DNI:P)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt gru 19, 2008 14:16

Nie pisz z caps lockiem. Jest juz temat o napinaczu i poczytaj sobie co tam napisalem. Wiecej postow nie bedzie potrzebnych jak to zrobisz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości