alh + chip + 0,216
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dlatego się właśnie reguluje te cisnienia poprzez przekładki i można ustawiać dowolne cisnienia..tylko to że wtrysk z wyklepanymi spręzynami mimo nowych końcówek nadal będzie miał wysokie korekcje (czytaj źle pylił/podlewał) ...
ruch sprężyny jest bardzo mały skoro podkładki dobierasz mikrometrem i zmieniasz cisnienia o kilka Bar, wiec kwestia wyklepania mechanicznego sprężyny jest dość dyskusyjna - na chłopski rozum sprężyna o długości 3-4cm i podłożenie podkładki 0,1mm to z punktu widzenia naprężenia sprężyny niewiele
faktem jest ze trzeba mieć to obcykane żeby obydwa cisnienia ustawić i zmierzyć... ale na nowych kompletach naprawczych ustawiać 225/305 Bar tak aby dać zapas na ułożenie się końcówek
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: alh + chip + 0,216
po zmianie programu w Passacie mojego wuja (115 ps seria, 140 ps po programie) również były odczuwalne zwiększone drgania nazdwozia podczas przyśpieszania na 3,4 i 5 biegu - przyczyną okazał się walnięty przegub wewnętrzny, po wymianie przegubu dolegliwości ustałystaniec1 pisze: Wynik rewelacyjny, ale boli mnie, że w trakcie przyspieszania na 3, 4 lub 5-tym biegu trzęsie całą budą (boję się, żę przedobrzyłem).
Czy to jest normalne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości