t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

volski1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 02, 2005 22:35
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V

Post autor: volski1 » czw gru 11, 2008 22:28

Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne:
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy? :food:

sterownik 16bitowy, autko z 1998 modelowo 99
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 18:32 przez volski1, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V

Post autor: mirass » pt gru 12, 2008 11:12

volski1 pisze:Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne:
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy? :food:

sterownik masz 8 czy 16bit?

a primo to były dwa rodzaje tych turbawek z elektronicznym sterowaniem - jedne dało się przerobić na cięgno, drugie nie-najprościej pojedź do zakładu naprawiającego turbiny a ci podpowiedzą


www.vagtune.pl tel. 502730289

volski1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 02, 2005 22:35
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: volski1 » ndz gru 14, 2008 12:59

czy w którymś z edc ...21 występował 3 bar map sensor i czy można gdzieś taki dostać, czy lepiej pakować zewnętrzny ?? :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości