Problemy z obrotmierzem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Problemy z obrotmierzem

Post autor: rejden » sob gru 13, 2008 15:04

Tak jak w temacie mam problem z obrotomierzem, w zimniejsze dni zaczyna mi tak jakby zamarzac wskazowka podniesie sie i nie chce opasc albo wogole sie nie podnosi, dopiero po tym jak troche pojezdze silnik osiagnie tem robocza,obrotek zaczyna reagowac poprawnie i pokazywac normalne wartosci ....o co koman?



Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » sob gru 13, 2008 17:08

Pasek klinowy się nie ślizga?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 13, 2008 17:46

Sprawdz i przeczyść styk W przy alternatorze,powinno pomóc.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob gru 13, 2008 20:36

Ja tak mam jak luźno pasek od altka się robi.
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 20:36 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: rejden » sob gru 13, 2008 20:53

bongo pisze:Sprawdz i przeczyść styk W przy alternatorze,powinno pomóc.
dawno zrobione
koloko pisze:Pasek klinowy się nie ślizga?
nic takiego nie zauwazylem,domaga sie wymiany ,ale ze wzgledu na stan,poza tym obrotek potrfai ruszyc i utrzymywac sie w jakiejs pozycji np 2000 obr,przez dluzszy czas,wiec to chyba jednak nie pasek



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » sob gru 13, 2008 21:28

zmien licznik ewentualnie alternator na nowy i bedzie po problemie:P


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: rejden » sob gru 13, 2008 21:37

Semianek pisze:zmien licznik ewentualnie alternator na nowy i bedzie po problemie:P
no wlasnie tego staram sie uniknac



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob gru 13, 2008 23:26

Delikatne rozmontuj obrotomierz, i łożysko ślizgowe na którym jest osadzony przesmaruj płynem penetrująco-smarującym (tylko nie WD-40!) zamiast niego polecam olej wazelinowy, ewentualnie inną ciecz do smarowania mechanizmów precyzyjnych.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości